פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!,יחס מזלזל בלקוח. נושא התלונה:
דהן אבי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גיבורי ישראל 10 כתובת:
נתניה מקוד 42504 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי ויקטוריה דהן ואני מצפת.
בתאריך 30/12/07 הזמנתי שירות למכונת כביסה תוצרת AEG שנרכשה לפני 4 שנים ומבוטחת ע"י חברת אמפא.לאחר שהסתיימה תקופת האחריות המקורית על המכונה קיבלתי הצעה לבטח את המכונה לחמש שנים בעלות של 1400 (מעשה שהתברר כטעות גדולה).המכונה התחילה לאחרונה להרעיש והזמנתי שירות וכאן מתחילה ההצגה שלא היתה מביישת את אמנון לוי או רפי גינת בכל-בוטק פשוט שערוריה אחת גדולה.
הטכנאי שהוזמן(וגם צעק בטלפון שהוא לא מכיר את הכתובת וגילה חוסר אדיבות ברמה גבוהה)הגיע אחרי שלושה ימים וטען שהוא לא מתמחה בהחלפת מיסבים והוא ידבר עם המשרד שישלחו טכנאי יותר מיומן.מרגע שהטכנאי הלך ועד כתיבת שורות אלו אין עונים בחברה,לא יצרו קשר,ואנחנו משפחה עם 8 נפשות בימי החורף הקשים של צפת.פשוט התאסף לי חדר מלא של כביסה.לפי יחסו של הטכנאי אני לא בטוחה שהוא העביר את הקריאה הלאה.
אני 35 שנה קונה מוצרי צריכה לבית והיה לי בעבר מוצרים של אמפא אבל אחרי מסע הטלאות שעברתי זו תהיה הפעם האחרונה ויותר מדי!
כשאלך לקנות מוצר אשאל מי נותן שירות ופחות איכפת לי מהמוצר.
חזרתי 40 שנה אחורה והתחלתי לכבס ביד,למרות הבטחות שיחזרו אליי אין קול ואין עונה,אני האזרח שרכש במלוא כספו את המכונה יכולה להגיד דבר אחד על שירות אמפא-בושה וחרפה,תעשו לעצמכם טובה צרכנים יקרים תתרחקו ממוצרים שהחברה נותנת להם שירות!
עלבון סוג הנזק :
מכונת כביסה חדשה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה דהן ויקטוריה פנייה 27435 – מכונת כביסה

תודה לך על פנייתך .
תגובה:
בתאריך 20 בינואר 2008 שוחחנו עם הלקוחה והתנצלנו על אופן הטיפול בפנייתה.

הלקוחה מרוצה.

אני שמחה לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה