פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת דלתות מקרר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתריך 1/10/2006 רכשתי מקרר אמקור אחרי חודשיים התחילו להתגלות סימני סדקים בפלסטיקים של שני הדלתות, עד כדי שהפלסטיקים שבורים היום.
וכמו כל אחד שחושב שקנה מקרר טוב עם שירות טוב, התקשרתי לשירות של אמפא בתקווה ובעיניים עצומות שיתנו לי את השירות הטוב ביותר.
הגיע טכנאי שלהם והחליט שצריך להתקין שתי דלתות חדשות, מאותו יום ועד היום אני מקבל מהם רק הבטחות ושקרים שעוד מעט מחליפים לי דלתות.
מאז עברו כמעט שמונה חודשים (או יותר) ואני עדיין בלי דלתות!!!:

- פעם ראשונה אחרי שלושה חודשים בספטמבר 2007 הודיעו לי שהגיעו הדלתות , שמחתי מאוד אבל כשהגיע הטכנאי הוא לא ידע שמדובר בדלתות! אפילו הוא לא ידע למה הוא בא אלי לביקור.

- פעם השנייה אחרי הרבה שיחות עם השירות האדיב שלהם וגם שיחה עם מנהלת השירות הובטח לי שבנובמבר אני אקבל את הדלתות. שוב שמחתי כי הפעם לא שכחו להזמין אבל מה ,הדלתות לא הגיעו מאיפה שאהם מזמינים אותם

- פעם שלישית אני מתקשר לשירות שלהם כהרגלי והופתעתי לגלות שהדלתות הפעם כן הגיעו וביום 13/01/2008 יגיע אלי טכנאי בין 14:00 – 16:00 להתקין לי את הדלתות החדשים. שוב שמחתי מאוד והאמנתי להם. כצפוי לא הגיעו דלתות ולא הגיע שום דבר – שוב עבדו עלי.

היום 13/01/2008 שוב אני מתקשר לשירות שלהם, ושוב אתם מתנצלים ושוב מבטיחים שיהיה בסדר
ואני דורש שיחת מנהל, אף מנהל לא רוצה לדבר איתי!!!

אני חסר אונים ולא יודע מה לעשאת
אם קשה לקבל דלתות אז מקרר חדש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הנדון: סיכום טיפול בלקוח עראף יוסף פנייה 27572 – מקרר תדיראן

תודה לך על פנייתך .
תגובה:
בתאריך 24 בינואר 2008 ביקר טכנאי שלנו בבית הלקוח והחליף דלתות למקרר.

שוחחתי עם הלקוח - הלקוח מרוצה .

אני שמחה לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה