|
|
|
|
|
|
שרות של תדיראן אמפא |
נושא התלונה: |
יום ראשון 06 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/01/08 הוזמן שרות בגין תקלה במכונת הכביסה. בדיווח ציינתי שכנראה מדובר בתקלה זהה שהייתה בחודש אוגוסט האחרון.
ב-09/01/08 הגיע טכנאי שקבע שהתקלה אכן חזרה על עצמה, קרי:צריך זוג טכנאים לתיקון.מאותו רגע חזר על עצמו אותו "טיפול" מסור בתלונה.
ביקשתי לדבר עם בחורה בשם שני שהבטיחה שוב ושוב דרך נציגים שתחזור אלי טלפונית לברור הנושא - לצערי,לא זכיתי לדבר איתה מאז.
אני לא מצליח לקבל דיווחים מסודרים - את כל העדכונים אני מקבל לאחר תחנונים וכדרך אגב...למשל שהשרות אמור להיות ביום ד' הקרוב (16/01/08)...
כל השתלשלות העניינים מוציאה אותנו מדעתנו וגורמת לנו עוגמת נפש!!!
כלקוח הובטח לי שרות דלוקס ...עם זמן תגובה של שלושה ימים לכל היותר (אני בטווח של 30 ק"מ מנקודת השרות)...ו
יותר מזה...את הסיפור הזה כבר עברנו באוגוסט אחד על אחד... ונדמה שחברתך לא הפיקה לקחים מתוך התעלמות טוטאלית מהניסיון המר שחווינו.
כל כך מתסכל...ויותר מזה - שאין עם מי לדבר!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון מידיי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
תודה לך על פנייתך . |
תגובה: |
תוקף האחריות למזגן שברשות הלקוח הוא עד לתאריך 11 בפברואר 2011 (הארכה של שנה).
שוחחתי עם הלקוחה - הלקוחה מרוצה .
אני שמחה לשרתך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|