אולי חוקי - אבל מסריח |
נושא התלונה: |
גרוברמן אביהו |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הורי , בני 84 , הם בעלי מקרר אמקור והזמינו טכנאי לתיקונו. הגיע, תיקן וניגבו מהם 230+55 ש"ח. לאחר כשבוע המקרר ממשיך להיות לא תקין. טכנאי נוסף הגיע אבל טען שהכל בסדר. שוב חוייבו בעוד 230 ש"ח. כמובן שהחיוב אינו מוצדק כי זו תקלה חוזרת מאותו סוג, אבל מכיוון שקיים נוהג באמפא לדרוש כרטיס אשראי מראש - החיוב בוצע שלא כדין ללא ידיעת הורי.
אולם עדיין לא התחלנו.
לאחר כשבוע נוסף, הוזמן טכנאי בשלישית ובדיקתו העלתה כי המקרר במצב כל כך גרוע שחבל לתקן אותו וכדאי שיקנו מקרר חדש (זוכרים מה אמר הטכנאי השני?!?).
הורי השתכנעו, מה עוד שהובטח להם טרייד אין הכולל את המקרר הישן שלהם. "פתרון נפלא" - לא?
רק שסכומי החיוב היו "קצת" מוגזמים:
הם נדרשו לשלם על המקרר החדש ( אמנה) 6,900 ש"ח , בקיזוז 1,500 ש"ח בגין המקרר הישן, סה"כ 5,400 ש"ח !!!
מבדיקה שאני ערכתי, גיליתי כי מקרר מסוג זה נמכר בשוק בשווי כ- 5,200 ש"ח בלבד.
חוקי אבל מסריח!
לא כל כך מתאים לחברה בסדר גודל של "אמפא".
|
בושה לאמפא לנצל זקנים |
סוג הנזק : |
החזר כספי או ביטול העיסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|