|
|
|
|
|
|
רשלנות חמורה וזלזול בחובת שירות : מזגן 2.0 כ"ס שהתקלקל שבוע לפני התאריך הנ"ל |
נושא התלונה: |
יום שישי 21 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מהתאריך הנ"ל היתה שרשרת של אירועים שכלל חוץ משלושה ביקורים רשלנים שלא פתרו את הבעייה גם סדרה של טענות שקריות מצד מעבדת אמפא שכביכול יצרו קשר איתי ותיאמו איתי וכאשר באו לביתי לא הייתי. זה כשאני קופאת מקור בכל התקופה הקרה . אתמול הצלחתי להשיג את המעבדה והבטיחו לי שהאחראית דנה תחזור עד 1700. היא לא חזרה!!! צלצתי לסמי פרימיום שלא היו יעילים עד השלב הזה . דרשתי שמישהו בדרג גבוה יתערב ויגרום לאמפא לשלוח מישהו היום לקחת את המזגן לתיקון. הבטיחו שיחזרו. הם לא חזרו!!
זו שערוריה שלא נשמעה כמוה. אני דורשת פיצוי כספי על עגמת הנפש עלבון, בזבוז זמן וכמובן תיקון מקצועי של הבעייה במזגן .,
|
פיצוי כספי ותיקון יעיל ומקצועי של המזגן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אנו מנסים כבר עשרות פעמים לשוחח עם הלקוחה כולל הודעה במשיבון האישי שלה אך ללא מענה. |
פתרון: |
|
|
|