פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות למכתב תלונה בנושא שירות לקוי נושא התלונה:
ביטון איילת שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/08/2005 שלחתי מכתב תלונה לתדיראן אמפא בטענה כי המזגן שנרכש מחברתם הגיע אלי הביתה עם תקלה בייצור. המדחס של המזגן הגיע עם חור באחד הצינורות שגרם לדליפת גז ולכך שהמזגן לא קירר. עד עצם היום הזה, 3 חודשים אחרי, לא קיבלתי מענה לפנייתם, לא בצורה כתובה ולא טלפונית. לאחר אין ספור טלפונים שביצעתי לחברה, כל הזמן אמרו לי שנטלי, האחראית בפניות הציבור, בחופש/חולה/לא הגיעה/יחזרו אלייך ועוד אלף ואחד סיבות.
לצערי הרב - התייאשתי. אין לי כוח לרדוף אחריהם יותר ואתם המוצא האחרון שלי.
כספי סוג הנזק :
ביקשתי לקבל זיכוי עבור הגז שמיליתי במדחס בסך 250 ש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
נטלי לוי - אחראית פניו שם ותפקיד:
בשיחתי עם גב' ביטון ביקשתי שתשלח / תפקסס אלי את הקבלה עבור מילוי הגז ששילמה לדבריה על סך 250 ש"ח על מנת שאוכל להמשיך ולבדוק את פנייתה ,גב' ביטון ביקשה לאתרו במהלך השבוע ולחזור אלי .
לאחר כשבועיים, כשחזרתי לגב' ביטון נמסר לי על ידה כי אין בידה את המסמך הדרוש וכי היא מבקשת לבטל את פנייתה .
תגובה:
התלונה נסגרה לבקשת הלקוחה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה