פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טכנאי - ואי סיום טיפול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' ההסתדרות, חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכונת הכביסה "ספקטרה" אשר בבעלותינו התחילה לפני מספר חודשים לרעוד ולדפוק בחוזקה בעת הסחיטה.
הוזמן שירות "אמפא" במסגרת הביטוח.
הגיע טכנאי בתאריך 25/5/08 (יום ראשון), בדק את המכונה וקבע שצריך להחליף מייסבים, לא היו ברשותו מייסבים, אמר שידווח לחברה ויודיעו לנו מתי יבואו לתקן את המכונה.
הטכנאי הוסיף ואמר שמשך העבודה הנדרשת הוא כשעה ואפשר לעשות אותה בבית.
עד יום חמישי 29/5/08 לא יצרו איתנו קשר.
התקשרנו לחברה לשאול מה קורה אמרו שהענין בטיפול.
ביום ראשון 1/6/08 הופיע הטכנאי עם חלקי חילוף בביתינו ולאחר שפירק את המכונה התברר שחסר חלק שלא נמצא ברשותו.
השאיר את המכונה מפורקת עם התוף מחוץ למכונה ואמר שיודיעו לנו מתי יגיעו לתקן.
בתאריך 3/6/08 (יום שלישי), התקשרנו לחברה, הבחורה שקיבלה את ההודעה אמרה שיחזרו אלינו במהלך היום.
למחרת בשעה 1500 לערך חזרו אלינו מהשרות ואמרו לנו שרוצים לתאם הובלת מכונת הכביסה למעבדה של החברה לבדיקה.
אמרנו שהטכנאי שהיה אמר שחסר לו חלק וניתן לתקן את המכונה בבית בתוך שעה.
לבסוף, בלית ברירה, הסכמנו שיקחו את המכונה אבל רק בתמורה למכונה חלופית.
לאחר הבדיקה הודיעו לנו שאין להם מכונה חלופית במלאי.
לא הסכמנו שיקחו את המכונה לבדיקה במעבדה ללא קבלת מכונת כביסה חלופית, אמרו שיבדקו ויחזרו אלינו.
לאחר בדיקה נוספת חזרו אלינו ואמרו שימצאו מכונה חלופית וכאשר יבואו לקחת את המכונה יביאו לנו מכונה חלופית (לאחר שבועות),
השבתת מכונת הכביסה סוג הנזק :
תיקון המכונה סוף סוף וקבלת אחריות לתיקון לשנה כיוון שאיבדנו את האמון בחברה. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה