פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנידון :תפקוד לקוי של מקרר אמנה XRBR206BW נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 20 שנה רכשנו מקרר אמנה , מקפיא עליון ונהנינו ממנו.בעקבות זאת רכשה בתנו מקרר אמנה של הדור החדש, מקפיא תחתון .
זמן קצר אחריה רכשנו גם אנו מקרר כזה.לצערנו ,רק אחרי מסכת ייסורים ארוכה אותרה התקלה במקרר של ביתנו , ואנו מקווים כי מעתה ישרת אותה כראוי. אצלנו לעומת זאת , רק התחילו הבעיות.
והרי תקציר דברי ימי המקרר היקר שלנו :
באמצע מאי 2007 נעדרנו מהבית לימים ספורים ובשובנו מצאנו מקרר שובת. מזון רב שהוכן לאירוע בסוף השבוע כולל בשרים יקרים בערך של כ 800 ₪ נזרק לפח ואין לתאר את עוגמת הנפש שלנו.
ב 16/5/07 החליף הטכנאי את המנוע.
ב 26/6/07 התגלתה הצטברות מים על קרקעית המקרר יחד עם גלדי קרח בדופן האחורית של המקפיא.
הטכנאי ייחס את התופעה לאי כיוון דלתות , הביקור עלה 220 ₪ .
ב 11/07/07 הגיע טכנאי פעם נוספת לשיפור כיוון הדלתות כיוון שהתלוננתי שדרגת הקור איננה מספקת.
הטכנאי שינה טמפרטורות והסביר שתופעת הלחות שכיחה.
האומנם? במקרר שהוא המילה האחרונה בטכנולוגיה ?!
ב 4/5/08 כיוון הטכנאי דלתות חורקות במקרר תמורת 215 ₪.
ב 3/7/08 הזמנתי טכנאי בתלונה שהמקרר בקושי עובד , הטכנאי יוסי סומך המיס את הקרח שהצטבר בדופן האחורית של המקפיא וכך הלכו להם 285 ₪ נוספים, בצירוף העצה למעט בפתיחת הדלתות . ואני חשבתי לתומי שהמקרר מיועד לשימוש ...
נכון לעכשיו בבוקר לאחר לילה של דלת מקרר סגורה, המקרר קר.אחרי פתיחתו השנייה מתחמם הכל פלאים ואני זורקת כל יום לפח מוצרים מקולקלים.
ולא די בכך שהמקרר נכשל במילוי תפקידו הוא אף בנוי בצורה לקויה.
לפני כשנה התברר לי שהיחידה הכוללת מדף אחסון שמתחתיו שתי מגירות עמוקות – סדוקה והמדף מתקער .למרבה התמיהה , דווקא היחידה הגדולה ביותר לאחסון עומדת על כרעי תרנגולת ולא פלא שהיא נסדקה מיד, עתה אני שמה שם לחם וחסה.
אנו רוצים להבהיר חד משמעית כי סבלנותנו פקעה ואנו דורשים החלפת המקרר לאלתר בצירוף השבת כל הוצאות הסרק שנגרמו עקב איכותו הירודה של המקפיא היוקרתי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
אנו רוצים להבהיר חד משמעית כי סבלנותנו פקעה ואנו דורשים החלפת המקרר לאלתר בצירוף השבת כל הוצאות הסרק שנגרמו עקב איכותו הירודה של המקפיא היוקרתי. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה רחל פנייה מס' 32388 – מקרר

תודה לך על פנייתך.

בתאריך 23 ביולי 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוחה ותיקן את המקרר.

עדכנתי למקרר שברשות הלקוחה הסכם החזקה עד לתאריך 04 בנובמבר 2008.
כמו כן הצעתי לה לרכוש מדף למקרר שברשותה בהנחה של 50% - הצעתי בתוקף עד לתאריך 01 באוקטובר 2008.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה