|
|
|
|
|
|
זלזול איום ונורא |
נושא התלונה: |
יום ראשון 20 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותינו מכונת כביסה לאבמט.. שמבוטחת ע"י חברת אמפא.. הזמנו שבוע שעבר טכנאי.. הגיע ואמר שצריך להחליף תוף ומיסביים..שאלנו מתי אתה מביא את זה ?
והטכנאי עונה בתוך שבועים אני מקווה שיגיעו החלפים.... לשאלתיינו .. " שבועים ?"
ענה הטכנאי . דברו עם מרכז השירות.. מהעשרים לחודש... כל יום 3 טלפונים.. כל אחד מבטיח שיחזור עם פתרון.. אין עם מי לדבר .. וכשיש עם מי לדבר .. הוא לא מבין מה הבעיה לחכות שבועים שמכונת הכביסה לא תעבוד..(מדובר ב6 נפשות בבית)
אבל הבעיה הכי גדולה שביקשנו לשוחח עם האחראי ב12 טלפונים ששוחחנו איתם.. אף פעם לא נתנו לנו לשוחח ותמיד אמרו שתוך שעה הוא חוזר אלינו..
אנו באפיסת אונים ומרגשים שמזלזלים בנו בצורה מחפירה... משלמים על ביטוח ואין עם מי לדבר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מכונה חלופית עד שיגיעו החלפים האלו .. אנו לא מחויבים לסבול בגלל מחדל של מחסנאי.. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|