פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול וזלזול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
טל. 074-7222992 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחצי שנה הצטרפתי לשירות של אמפא למזגן שבביתי.
זאת הפעם ראשונה שהיה עלי לפנות אליהם וניתקלתי בחוסר טיפול וזלזול בצורה נוראית.
לקח כ10 ימים להגעת הטכנאי, והוא סוף סוף הגיע ב 6.7.08 (ג תמוז).
ביקשתי לבדוק את פתחי המזגן בחדרים, באחד הטכנאי קבע שיש להחליף מנוע, ושהשאר תקינים. נאמר לי על ידו בפרוש שהחלק יגיע תוך שבוע (ואולי אף פחות מזה) והם יהיו איתי בקשר.
חלף שבוע, וחלף אף יותר ולאשמעתי מהם כלום. הרמתי טלפון ונאמר לי באופן מאד לא יפה שאני לא צריכה לבלבל להם את המוח כי כאשר יגיע החלק הם ייצרו איתי קשר.
הרמתי שוב טלפון ביום ראשון האחרון 20.7.08 (יז תמוז) ודיברתי עם בחורה בשם דבש. אמרתי גם שלא רק שאף אחד לא חוזר אלי בעניין החלק שהוזמן אלא שהטכנאי אף לא בדק היטב את כל הפתחים, משום שיש עוד לפחות פתח אחד שאינו עובד!! היא הבטיחה לי שהיא מעבירה את זה לטיפול מיידי והיא אף תתקשר בעצמה לוודא שחזרו אלי.
מיותר לציין שאף אחד לא חזר אלי.
התקשרי שוב היום 24.7.08 (כא תמוז) - כמעט 3 שבועות לאחר שהטכנאי היה בביתי!! בחורה בשם מירית ענתה לי, אמרה שהיא מבטיחה שהאחראית שלה תחזור אלי במשך היום והיא תדאג להתקשר אלי ולוודא את זה. היא בשום אופן לא הסכימה להעביר אותי לאחראית כדי שאדבר איתה באותו רגע.
אף אחד לא חזר!!
הרמתי שוב טלפון היום לפני הסגירה, דיברתי עם בחורה נוספת, היא ביקשה שאמתין והיא תברר. אחרי המתנה של כ 5 דקות, היא שמה אותי על מענה אוטומטי שאומר ששעות הקבלה עברו והשיחה נותקה!!!

זה זיזול משווע בלקוח, שלא נדבר על כך שכסף כל חודש הם יודעים לקחת יפה מאד, אבל שירות אין! שירות אין אבל זילזול בלקוח יש!!
עוגמת נפש + כספי סוג הנזק :
טיפול מיידי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה