פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי שלושה מזגנים מתוצרת תדיראן אשר מקבלים שרות מחברת אמפא.
שילמתי אחריות לכל מזגן למשך 5 שנים מראש.
בתאריך 28/7/08 הפסיק אחד המזגנים לעבוד, פניתי לשרות אמפא, והחל מאותו הרגע החל "גהנום" של שרות.
א. נציגת שרות לקוחות הודיע לי שעד לשעות הצהריים יחזרו אלי לקביעת מועד להגעת טכנאי. אף אחד לא חזר.

התקשרתי לאחר השעה 16:00 ונציגה אמרה לי שרק לאחר השעה 17:00 יחזרו אלי, ביקשתי לקבוע מועד לטכנאי נאמר לי שרק ביום ה' ה- 31/7/08 אפשר לקבוע מועד להגעת טכנאי. תשובתי הייתה שמכיוון ששילמתי סכומי כסףי לאחריות גדולים ולחמש שנים מראש אני מבקש להקדים את מועד הטכנאי, ואם לא, אני מבקש לבטל את האחריות ולקבל את כספי בחזרה.
וכמו כן ביקשתי שמנהלת שרות לקוחות תחזור אלי. עד למחרת לא חזרה אלי אף אחת.
התקשרתי שוב וביקשתי לבטל את האחריות לאור חוסר היחס וחוסר מתן שרות,
בתראיך 29/7/08 דיברתי שוב עם נציגת שרות לקוחות ולאחר שביקשתי לשוחח עם האחראית שלה, הודיע לי כי אסור להם להעביר שיחות וניתקה לי את הטלפון.
התקשרתי פעם נוספת (נציגה אחרת) הודיעו לי שוב כי יחזרו אלי, עד לכתיבת תלונה זו לא חזר אף אחד. הכסף שלי אצלם ושרות אני לא מקבל.
בתאריך 30/7/08 טרם חזרו אלי
3/8/08 טרם חזרו אלי
כספי סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה