פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות לתקון מכונת הכביסה לפי תנאי תעודת האחריות והתחמקות שיטתית ממתן פתרון ו/או תשובה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד
בתאריך 22/07/2008 פניתי לנציגת שירות "אמפא" על מנת להזמין שירות
למכונת כביסה דגם tl-8011 אשר באחריות עד ל-29/12/2009.
בתלונתי ציינתי כי שלוש אורות אזהרה מהבהבות והמכונה לא פועלת.
התאריך לבקור טכנאי נקבע לי ליום שלישי 29/07/2008, לא הסכמתי לכך, לכן ביקשתי לדבר עם אחראי על מנת להקדים את התאריך (בתעודת האחריות מצוין בפירוש "תוך שלושה מיום שנדרש לעשות זאת ...").
לדברי המוקדניות לא ניתן להקדים התאריך עקב "לחץ", ואין טכנאים פנויים עד לשבוע הבא, דהיינו עד לתאריך שציינתי לעיל.
לאחר מספר שיחות שערכתי ביום רביעי עם מוקד השירות שם הבעתי את תרעומתי על אי עמידה בתנאי השירות, התקשרה אלי נציגה והודיעה כי יגיע אלי טכנאי ביום שישי 25/07/2008 בין השעות 10:00-13:00.
ביום שישי הגיע טכנאי ובדק את המכונה וציין שיש להחליף את לוח הפיקוד, הוא ירד לרכבו על מנת לבדוק/לברר אם החלק זמין אצלו, וחזר לאחר מספר דקות עם תשובה שאין ברשותו החלק הדרוש. (לדעתי היה צריך לצייד אותו בחלק הנ"ל).
הוא אמר שהוא כותב על דף השירות בידו שיש לספק את החלק דחוף וימסור בקשתו למחסן ביום ראשון כששאלתי אותו מתי לדעתו יהיה החלק וניתן לטפל בתקלה אמר תוך יום יומיים אם החלק זמין דהיינו יום שני/שלישי ואז יתאמו איתי איתי מועד חדש, בינתיים הכביסה מצטברת ואנו נאלצים לפנות למכבסה פרטית
תוך בזבוז זמן וכסף.
בשיחות שערכתי עם המוקד כמעט כל יום לפחות פעמיים שלוש תמיד מובטח לי שהנושא מטופל ויחזור אלי נציג שירות, דיברתי בין היתר עם:ריטה/חשין/סיגל/מירית/הילה ועוד ואף נתנו לי את מספר הטלפון של המחסן על מנת שאברר אם יש את החלק הנ"ל, (הרי זה לא הגיוני שאני יברר אם החלק קיים הרי זה תפקיד מוקד השירות, גם אישתי שהתקשרה למוקד השירות היום 30/07/08 נאמר לה להתקשר למחסן).
כל הבטחות לחזור אלי על מנת לדבר איתי לא קוימו, כמו כן לא ידוע למוקד שם הטכנאי ומה עלה בגורל החלק שהוזמן.
בתאריך 30/07/2008:
- דיברתי עם הילה בשעה 08:40 שאמרה לי שהבעיה עברה לטפול מנהל שירות בשם ליאור ושהוא אמור לדבר איתי.
בתאריך הנ"ל שוב התקשרתי בשעה 13:40 דיברתי עם מירית והיא אמרה לי שאני בטפול של צוות "מתנה".
בתאריך 31/07/2008
בשעה 09:00 פניתי שוב לנציגת שירות בשם אביבה שאמרה שאני ממתין לליאור והיא תעביר את פנייתי אליו.
ושוב בתאריך הנ"ל בשעה- 13:00 יצרתי קשר עם המוקד וענתה לי נציגה בשם פאולה, ביקשתי ממנה את מספר הטלפון של מנהל קשרי לקוחות אבי מלכה, ולאחר המתנה של כ-5 דקות מסרה לי שאין לה את מספר הטלפון אבל היא תעביר את בקשתי דרך ראש צוות בשם מוטי שיכתוב דוא"ל לאבי מלכה שיתקשר אלי, עכשיו השעה 16:00 ואין התייחסות.

כל נסיונותי להגיע למנהל ו/או ראש צוות עלו בתוהו.

ביום שישי 01/08/2008 11:20 פניתי למירית, הנושא בטפול צוות מתנה.
ביום שני 04/08/2008 15:30פניתי לתמי, הנושא בטפול צוות מתנה.
ביום שלישי 05/08/2008 בשעה 16:25 יזם איתי שיחה ראש צוות "מתנה" ליאור, אמר שהוא מבצע בירור במחסן אם הגיע החלק, יחזור אלי עד סוף היום או למחרת בבוקר, לא חזר ולא יצר קשר.
ביום חמישי 07/08/2008 יצרתי קשר עם המחסן ודיברתי עם חסידה, אמרה שהחלק הוזמן ואמור להכנס למחסן ב-08/08/2008.
ביום שישי 08/08/2008 יצרתי קשר עם סיגל, לדבריה הנושא בטפול.
ביום שני 11/08/2008 יצרתי קשר עם המחסן דיברתי עם חסידה, אמרה שמעבירה הטפול למנהל.
באותו יום התקשר אלי מהמחסן נציג בשם אהרון ותיאם איתי טכנאי ליום רביעי ה-13/08/2008.
ביום רביעי ה-13/08/2008 הגיע טכנאי עם החלק, אבל, מה קורה פה החלק לא מתאים...
היום בשעה 10:30 דיבר איתי נציג בשם אמיתי התנצל ואמר שמחר בבוקר יתקינו אצלי את החלק (שיפורק ממכונת כביסה חדשה).
למעלה משלושה שבועות אני ללא מכונת כביסה.
אני מרגיש נעלב מצורת ההתיחסות אלי, הבטחות שלא מקימים אי עמידה בלוחות זמנים בזבוז זמן וכסף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי שווה ערך לאובדן ימי עבודה שליחה למכבסה פרטית למעלה מ-18 פעמים ואינספור טלפונים. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה