פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ותשלום מיותר ללא כל הצדקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו טכנאי לתיקון תנור ,לאחר שהסברנו את הבעיה , הטכנאי הגיע ובלי לבדוק את התנור אמר לנו כי הוא יודע מה הבעיה - השעון התקלקל ( 600 ש"משופץ , 900 ש"ח חדש - אחריות לשלושה חודשים בלבד ).
למרות שידע מראש את הבעיה הגיע ללא שעון חלופי כי אין במלאי , אך עלינו לשלם על הביקור המיותר 215 ש"ח . לשאלתינו מדוע בא? ענה כי הזמנתם אותי .
הטכנאי ידע מה הבעיה ומה הפתרון ,והגיע לגבות תשלום על ביקור שלא הועיל
סתם שלמנו כסף לביקור מיותר של טכנאי , אנו דורשים את כספינו חזרה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה