פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בגין בעיה רצינית במכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, ובוקר שמי ירון יבלברג ואני פונה אליכם בעקבות שירות שניתן לי למכונת כביסה ברמה הכי נמוכה שיכול להיות, שלא מאפשר לי ולמשפחתי לנהל חיי סדר יום באופן תקין
כבר לפני יותר מחודש התקשרתי לשירות הלקוחות, והודעתי שיש לנו בעיה במכונת כביסה
הבעיה היא שהכביסה יוצאת עם ריח מסריח, אין אפשרות ללבוש את הבגדים
מאז הגיעו אלינו בסביבות חמישה טכנאים, וכל אחד יש לו באופן תמוה טענות האחרות

1.טכנאי אחד אומר שאשתי לא מפעילה באופן נכון את המכונה, תמוה בעיני הרי שהיא כבר שנתיים ויותר כיבסה ואין בעיות
2.טכנאי אחר אומר שלחץ המים נמוך ובגלל זה החומר לא מגיע למכונת הכביסה
3.טכנאי אחד מכר לי חומר למכונה שינקה אותה, ואז הכל יסתדר לדבריו.
4.טכנאי אחר אמר ש90% מהתקלות המכשיר שלו מראה, ומכיוון שהמכשיר שלו לא מראה כלום
אין לו מה לעשות.

בכל רגע נתון אמפא מאשימים אותי או שאין בעיות עם מכונת הכביסה או שאשתי לא מכבסת טוב
או שיש גורמים חיצוניים שמשפיעים על הכביסה
לפחות שיהיו גרסאות תואמות בין הטכנאים
איך יכול להיות שטכנאי בא ל 5 דקות וכבר הוא מסיק מסקנות שאין שום בעיה במכונה?
טכנאי צריך לבוא ולשרת את הלקוח, ולהשקיע קצת יותר מ5 דקות על מנת לפתור את הבעיות
ראוי לציון כי אין לי אפשרות לכבס כביסה כבר כמה שבועות
אנחנו מתרוצצים עם הכביסות להורים (משפחה עם שני ילדים)
האם זה הגיוני?
כל פעם שולחים לי טכנאי אחר אחריי כמה ימים ( מסתבר שזה לא דחוף כל כך)
והטכנאי בא ל5 דקות להגיד משהו ולעשות הכול כדי לברוח הכי מהר בדרך לעוד לקוח מרוצה
מכונת כביסה זאת שקנינו ושילמנו הון תופעות הן על המוצר והן על השירות
אנחנו לא מקבלים שום תמורה.
כספי סוג הנזק :
החלפת חלפים במכונת הכביסה, או מכונה חדשה (יש לי אחריות) פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה