פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מי יושיענו נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מסכת יסורי.
בשבת לפני כ10 ימים המקרר שלי קיצר את מערכת החשמל בבית.
היות ויש לי ביטוח פניתי מיד ביום ראשון בבוקר לשרות התיקונים של אמפא. (יש לי מקרר אמנה. נירוסטה -אמפא נותנת את השרות)
הודעתי על הבעיה. הדגשתי כי המקרר מקצר. והובטח לי כי ביום שני בין השעות
8.00 ל-12.00 יגיע טכנאי.
אכן ביום שני. הגיע לביתי טכנאי בשם אלי בן שושן. בדק את המקרר. אמר לי שזה בעיה לא לעכשיו ויבואו אלי מחר. משהתרעמתי בפניו כי שרפתי כבר חצי יום עבודה ענה לי. אני עובד. מה את רוצה.
מיד פניתי למוקד. והם אימתו את הנושא עימו וסוכם כי יגיע שוב בשעות הערב.
בשעה 17.00 התקשר אלי אותו טכנאי להודיע כי הוא רוצה לבוא. אמרתי לו שאני אחזור מהעבודה רק בשעה 6. הוא צעק לי בטלפון שקרנית. לא עובדים בשעה כזו. זו בעיה שלך. אבוא מחר.
אכן למחרת בשעה 7.45 הוא התקשר כי הוא מגיע. למרות שפניתי למוקד וביקשתי לקבל שירות מטכנאי אחר. פחות אלים מילולית ויותר מקצועי. אך ... אותו אלי בן שושן הגיע בשעה 8.00 בבוקר. התכופף קצת מימין למקרר הצתכופף משמאל והודיע לנו כי "יש לכם בעיה גדולה. צריך להחליף מנוע. אבל זה אוכל לעשות רק אחרי 16.00"
ו... הוא אכן הגיע. החליף מנוע אך התקלה לא תוקנה. ואזנתבשרנו בשורה חדשה. יש לקחת את המקרר למעבדה
עוד חצי יום עבודה הפסדתי כי צריך לחכות בבית חלון זמן של 4 שעות שהמוביל יגיע לקחת את המקרר.
פניתי למוקד והתחננתי שיודיעו לי 30 דקות לפני שמגיעים כדי שאוכל ללכת לעבודה ולהעדר רק לזמן קצר. נעניתי שזה בילתי אפשרי.
במוקד ענה לי בחור בשם אלירן. הסברתי לו שאני חולת סכרת קשה מחוברת לאינסולין 24 שעות ביממה. חייבת מקרר בבית וביקשתי מקרר חלופי. אכן לאחר אישור ראש הצוות הודיעו לי כי המוביל שיבוא לקחת את המקרר שלי יביא לי מקרר חלופי.
ברצוני להדגיש כי ביקשתי לדבר עם אדם אחראי ובעל סמכות יותר מהטלפנים שענו לי הובטח בכל יום כי אחרי השעה 17.00 כשהמוקד נסגר ראשי הצוות חוזרים ללקוחות אך עד רגע זה לא חזר אלי אחראי משמרת כלשהי.
ביום רביעי בשעה 20.00 אכן בוצע החלפת המקררים.
אך.... המקרר שהגיע הוא עצמו לא עובד וזקוק לתיקון. ושוב ביום חמישי שיחות רבות למוקד ויד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה ולאחר 17 שיחות עם המוקד. הודיעו לי כי ביום שישי עד השעה 14.00 יגיעו לתקן את המקרר שבביתי
בשעה 11.00 הגיע הטכנאי בשם יורם לתקן המקרר. ושוב הסרט חזר על עצמו. בדק פה בדק שם והחליט כי חסר גז. הטעין את המקרר בגז והודיע לי כי תוך שעה המקרר יעבוד. כהוכחה שם כוס מים בתא ההקפאה.
המקרר לא עבד. אמנם האור דלק אך לא קירר כלל. התקשרתי מיד למוקד. לאחר שצעקתי, בכיתי, התחננתי. ואיימתי כי אחסום את כל הקווים עי"כ שאתקשר מעשרות טלפונים. רק אז עלה על הקו אדם שהזדהה בשם יוסי אלמליח. לאחר שראה את כל המתועד אצלכם במחשב אמר לי אני ממש מתבייש במה שעשו לך
וניסה לעזור אך היות והשעה הייתה לאחר 12.30 לא יכל. אכן ראוי לציין כי אותו יוסי הבטיח לי כי יביא לי את המקרר המשרדי שלו אלי הביתהולו רק שיהיה לי היכן לאכסן את האינסולין.
אותו מלאך הגיע בשעה 14.30 והעמיד את המקרר אצלי בבית.
בצהרי יום ראשון התקשרה אלי מזכירתו של יוסי אלמליח להודיע לי כי כפיצוי על עוגמת הנפש, יביאו לי מקרר חדש במקום זה שהועבר לתיקון. אך לא נירוסטה ואם אני רוצה נירוסטה עלי להוסיף כסף. עניתי לה שאינני מוסיפה אגורה. אני רוצה את המקרר שלי. שילמתי ממיטב כספי וקינתי מקרר נירוסטה כי זה מה שבחרתי. אני רוצה את שלי.
אחרי 20 דקות התקשר אלי יוסי והודיע לי כי אקבל מקרר נירוסטה.
כל יום פניתי עשרות פעמים לבקש שיבואו לפנות את המקרר שהשאירו אצלי בבית ו.. לא עזר.
היום הודיעו לי כי יגיעו לקחת את המקרר ולהביא את המקרר החדש.
כמו כן ידעו אותי כי עלי לשלם על ההובלה 240 ש"ח ופרוק הדלתות עוד 80 ש"ח.
אני יודעת כי זה נשמע הזוי. אך זו מסכת יסורי בשבוע וחצי האחרון. רב שיחותי מתועדות במחשב של המוקד.
למרות שיוסי ציין כי המקרה שלי בטיפולו האישי. כל נסיונותי ליצור עימו קשר באמצעות המוקד נבלמו ע"י המוקדנים.
כל בקשותי לדבר עם אדם בכיר נעניתי כי יצרו איתי קשר. -ולא יצרו.
המובילים שלקחו והביאו את המקררים הרסו לי את דלת הכניסה. סדקו את המשקוף. קילפו את הטפט בדלת. ועוד.
עוגמת הנפש שנגרמה לנו היא בל תתואר.
ההפסד הכלכלי שלנו גם הוא ענק. (בעלי טבח שהתחייב לספק מנות אוכל ולא יכולנו לבצעם בלי מקרר ונאלצנו לבטל הזמנות.
אני דורשת בדיקה מעמיקה והתיחסות עניינית לתלונתי זו.
אין בלספק לי מקרר מאריזה כדי לפצות על טרטרת מתמשכת וכואבת כפי שעברנו.

עגמת נפש. נזק כספי ו סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה