פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של אמפא. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מדיח כלים בלומברג שנקנה באוקטובר 2007.
באמצע יוני 2008 התקלקל המדיח. לאחר מספר ימים (בערך ה- /0822/06) פניתי לשירות הלקוחות ונקבע לי ביקור לטכנאי לתאריך 02/07/08. בתאריך ה-02/07/08 התקשר אלי בבוקר הטכנאי והודיע לי שהוא אצלי תוך חצי שעה יצאתי מהעבודה להמתין לו והוא הגיע רק אחרי שעה וחצי. הוא החליף את הכרטיס האלקטרוני של המדיח ובאותה ההזדמנות הארכתי אחריות לעוד שנתיים.
המדיח פעל האופן תקין עד ה-19/07/08 כלומר כשבועיים וחצי ואז שוב חזרה אותה התקלה. למחרת התקשרתי לשירות הלקוחות ונקבע לי ביקור טכנאי לתאריך 24/07/08. הטכנאי הגיע וקבע ששוב הכרטיס מקולקל ושפעם הקודמת הכרטיס החדש שהוא שם לא היה מתאים בדיוק למכונה שלי ושאין ברשותו את הכרטיס המתאים, ולכן הוא יעביר את הפרטים לשירות הלקוחות והם יקבעו לי ביקור נוסף להחלפת הכרטיס.
עבר שבוע ולא פנו אלי משירות הלקוחות, פניתי אליהם והם טענו שלא קבלו שום עדכון מהטכנאי וכמו כן טענו שביקר אצלי טכנאי ב-28/07/08 (ביקור שלא היה כמובן). באותה שיחה נקבע לי ביקור לתאריך 06/08/08, הטכנאי כלל לא הגיע וגם לא הודיעו שלא יגיע. התקשרתי לשירות ושם אמרו שבכלל לא היה אמור להיות ביקור אך לאחר שהתעקשתי הודו שלא הגיע ואמרו שזה בגלל שאין להם את הכרטיס המתאים. ושוב קבעו לי ביקור לתאריך 11/08/08. ב-10/08/08 התקשרו להודיע ששוב לא יגיע הטכנאי מאחר ואין ברשותם את הכרטיס.
כמובן שהיו מספר פעמים שפניתי לשירות והבטיחו לחזור ועד היום אף אחד לא
חזר .

ברור שהשירות של אמפא הוא מתחת לכול ביקורת. הם בזבזו לי ימי עבודה, זמן וכעס ועדין אין ברשותי מדיח תקין ואין לי מושג מתי יתקנו אותו.
כסף, זמן, עוגמת נפש. סוג הנזק :
אם אין ביכולתם לתקן אז שיחליפו לחדש. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוח טל פנייה מס' 33250 – מדיח כלים

תודה על פנייתך .

בתאריך 27 באוגוסט 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוח ותיקן את מדיח הכלים לשביעות רצונו.

התנצלנו בפני הלקוח על השרות שנתנו לו, שלחתי שי ללקוח שקעי הגנה.

הלקוח מרוצה.


אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה