פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח על ידי נציג החברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

ברצוני להגיש תלונה על הטעיית הלקוח מצד נציגת שירות לקוחות של חברת אמפא הנותנת שירות למכונות כביסה קריסטל:
בתאריך 13/8/08 התקשרתי לחברה וביקשתי להזמין ביקור טכנאי למכונה שנרכשה על ידי
בתאריך - 11/06, בשיחה נאמר לי ע"י נציגת השירות דיאנה שאין לי יותר אחריות על המכונה, אמרתי לה שאני יודעת אבל אין לי מה לעשות, דיאנה אמרה לי שיש מה לעשות ואמרה לי תשלמי עכשיו 150 שקלים ותעשי ביטוח חדש לשלוש שנים, דבר שיחסוך ממני את התשלום עבור ביקור הטכנאי ואת עלות התיקון והחלקים במידה וצריך להחליף, שאלתי שוב על פרטי העסקה והיא חזרה עליהם שוב, נתתי לה את מספר כרטיס האשראי שלי וקבלתי ממנה מספר הזמנה (11080171) ומועד הגעת טכנאי - 17/8/08.
לאחר כשעתיים לערך התקשרתי שוב לוודא שאכן הבנתי נכון ומה שהוסבר לי הוא נכון ואכן קיבלתי אישור שהכול בסדר.
ביום שישי ה – 15/08/08 הגיע טכנאי מטעם החברה (לאחר שביקש ממני יום קודם להקדים את הגעתו) ולפני שבדק את המכונה אמר לי שהביקור שלו זה בתשלום ואם צריך להחליף במכונה חלק כלשהוא זה גם בתשלום, הסברתי לטכנאי מה שנאמר לי על ידי הנציגה שלהם שהזמנתי את השירות והוא ענה בזלזול שהוא לא מבין מאיפה המצאתי את הדברים האלה ושהווא או חברת אמפא אינם עובדים בחינם ואין סיכוי שהוא יבצע את התיקון ללא תשלום.
התקשרנו לנציג החברה הסברנו לו את העניין והוא בדק אמר שאכן מופיע אצלם שנעשתה איתי העסקה הנ"ל, אך כנראה שזו נעשתה בטעות והוא יבדוק זאת ויחזור אלי בהקדם האפשרי, כמובן שהטכנאי הלך ואמר שיחזור רק אם יתקשרו אליו מהחברה ויורו לו לבצע את התיקון.
במשך כל אותו הבוקר ניהלתי שיחות רבות (כ- 7 שיחות) עם נציגי החברה (אושרת, יצחק ועוד) ולהסביר להם שאם אכן נעשתה טעות הרי היא נעשתה על ידם ועליהם לשאת בתוצאות כמו שקורה בכל חברה מכובדת שמכבדת את עצמה אך בכל פעם נציגים שונים אמרו לי להמתין כדי שהם יבררו את העניין והשאירו אותי על הקו מבלי לחזור אלי כלל, עד שמייאוש נאלצתי לנתק ולנסות את מזלי שוב עד שבאחד הפעמים דיברה איתי הנציגה שעשתה לי את הביטוח והודתה באוזני שעשתה טעות, שהם יבדקו מה לעשות ויחזרו אלי, מיותר לציין שעד מועד כתיבת תלונה זו לא פנה אלי אף גורם מחברת אמפא, והכי עצוב שאני עדיין נשארתי עם מכונת כביסה מקולקלת, דבר המפריע לי לנהל אורח חיים תקין ואני נאלצת לפנות למי מכריי שיעשו עבורי את הכביסות שלי. מה גם שאת ה- 150 שקלים כבר שילמתי ואף את זה לא החזירו לי.
חשוב לי להדגיש כי אני מאוד התאכזבתי מרמת שירות כלכך ירודה ומעליבה של חברת אמפא שמתיימרת להיות חברה שדואגת ומשמרת את הלקוחות שלה ואני מצפה מחברה בעלת שם ומוניטין כמו שלה שתנסה לראות כיצד ניתן לפצות את הלקוח ואולי אף להגיע עימו לאיזו שהיא הבנה ולא להתעלם באופן מוחלט ובוטה כפי שהם עושים.
אבקש את עזרתכם בעניין כי אני כבר מיואשת ולא יודעת מה לעשות.

בברכה
הלוי אילה
054-6424234

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביצוע התיקון הנדרש בעלות כספית מינימלית לאור הנסיבות כאמור. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה איילה פנייה מס' 33403 – זיכוי

תודה לך על פנייתך .

אנחנו מבצעים זיכוי בסך של 149 ₪ דרך חברת האשראי.

הלקוחה תראה את הזיכוי תוך 14 ימי עבודה.




אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה