פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה של AEG עם שרות ואחריות של קריסטל.
תיאמו לי טכנאי ליום חמישי בין 2-4 שהיה מאוד "עסוק" ולא יכל להגיע.
ושהתקשרתי לשרות לקוחות לקבל טכנאי אחר נאמר לי שיש רק ביום שני.
ממש נהדר, משפחה שלמה צריכה להשתמש בשירותיה של המכבסה השכונתית 5 ימים רק בשביל לחכות לאיזה טכנאי שיפרק 6 ברגים מאחורי המכונה ויחבר תקע לשקע. כמובן שיכולתי לעשות את זה בעצמי אבל "לא תהיה לי אחריות".
מעבר לכך השרות במספר *2992 פשוט זוועתי, הנציגות היו חצופות וכמעט כל שיחה היו מנתקות את הטלפון בזמן שהיו "בודקות" משהו במחשב.
עוד לא נתקלתי באנשי שרות שלא מפעילים שיקול דעת ומעט יוזמה לפתור בעיות פשוטות כמו שלי.
אני מעונין שיגיע טכנאי היום או מחר(יום שישי) בבוקר לחבר את המכונה, אם זה לא יקרה אחבר אותה בעצמי ואולי אני לא יקבל שנה אחריות (למרות שתכננתי לעשות אחריות ל-3 שנים) אבל אני ירויח שרות טוב מהחברת ביטוח שלי.
וכמובן אני ימליץ לכל לקוחותי (ויש הרבה) לא לקנות אמפא!!
כאב ראש מהנציגות שרות סוג הנזק :
אקמול פורטה וטכנאי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה