פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וזילזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.8.08 הזמנו שירות עבור מכונת הכביסה אמרו שיחזרו אלינו לתאם טכנאי - לא חזרו.
בתאריך 18.8.08 אחרי המתנה ארוכה על הקו אמרו כי יגיע טכנאי ב-25.8.08
לאחר שביקשנו שיקדימו את מועד הטכנאי הוא אכן הגיע ב-19.8.08 וטען כי אין לו חלקים ושיהיו איתנו בקשר- לא חזרו ולא התקשרו.
לאחר עשרות טלפונים ביום ועשרות דקות המתנה שאנו מבקשים לדבר עם האחראי או המנהל תמיד אומרים לנו שיחזרו אלינו - לא חוזרים ולא מתקשרים.
השירות של אמפא על הפנים ויותר לא אתקרב למוצרים שמתוקנים על ידם.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
אם אין להם חלקים שיספקו מכונה חליפית אבל הכי חשוב שישפרו את השירות. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוח אופיר פנייה מס' 33566 – מכונת כביסה

תודה על פנייתך .

בתאריך 19 בספטמבר 2008 החזרנו את מכונת הכביסה של הלקוח לאחר תיקון במעבדת החברה.

הארכתי ללקוח את תקופת האחריות על מכונת הכביסה ושלחתי שי, שקע הגנה.

הלקוח מרוצה.


אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה