פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במדיח כלים חב' בלומברג נושא התלונה:
‏שבת ‏14 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' המלאכה 32 ,נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
26/08/2008
חברת אמפא

שלום רב,
בתאריך ה-14/04/2007 רכשתי במחסני חשמל שבנתניה מדיח כלים מתוצרת בלומברג עם אחריות של חברת אמפא לתקופה של 5 שנים.
עם קבלת המדיח לביתנו הזמנו טכנאי מורשה על מנת להתקין ולהפעיל את המדיח הפעלה ראשונה.
החל מרגע הפעלת המדיח התחילה מסכת קלקולים וטרטורים מול חברתכם- אמפא בכל הקשור לאיכות המוצר ולשירות שלו אנו זכאים כלקוחות:
1. בחודש 07/2007 התקלקל המדיח בפעם הראשונה, הוזמן טכנאי מהחברה שביצע החלפת חלק והמדיח חזר לפעול.
2. בחודש 05/2008 שוב התקלקל המדיח, הוזמן טכנאי שהגיע לביתי, ביצע תיקון כלשהו במדיח וזה חזר לעבוד.
3. בחודש 07/2008 שוב התקלקל המדיח- הוזמן טכנאי לתיקון המכשיר וזה מסר לי מפורשות שיש לבחון את עלות תיקון התקלה ובמידה והעלות תהיה גבוהה ישקלו בחברה להחליף את המכשיר שבביתי למכשיר חדש ותקין.
בפעם זו דרשתי מנציגיכם לא לבצע תיקון בפעם השלישית במכשיר אלה להחליפו ורק לאחר שבועיים טרח נציג החברה ששמו יוסי שהציג עצמו כראש צוות והודיע לי בצורה נחרצת ובלשון מזלזלת ש"חבל לי על הזמן ועל הניסיונות כי אין מצב שמישהו יחליף לי את המכשיר"
אציין שעד כה כל פניה שלי אליכם למוקד היתה מלווה בעשרות ניסיונות חיוג שלרובם אין מענה, יחס מזלזל מצד נציגי השירות ומהירות תגובה איטית ביותר בכל הקשור להגעת הטכנאים לביתי.
לאור העובדה שהמדיח שאותו רכשתי התקלקל במהלך שנה ו-4 חודשים 3 פעמים ולמרות שהטכנאים "המקצועיים" שלכם ביקרו בביתי ותיקנו אותו בפעמיים הראשונות, אין בכוונתי לאפשר לכם לתקן אותו בפעם השלישית אלא להחליפו למכשיר חדש מאותו הדגם.
כחברה שמציגה עצמה כמובילה בתחום השירות ואיכות המוצרים היחס אותו קיבלתי הינו מביש ומבייש כל חברה שמכבדת עצמה ואני מצפה מכם לנהוג ביתר הגינות הלקוחות שמפרנסים אתכם ולהענות לבקשתי מאחר וכפי שציינתי אין בכוונתי לתקן את המכשיר בפעם השלישית גם במחיר של הזמנתכם לדיון בבית משפט לתביעות קטנות ופרסום רמת השירות הירודה שלכם במדורי הצרכנות.

אודה לכם מאוד על טיפולכם המהיר והיעיל בפניה
בברכה,
דוד אלקבץ
טל'- 050-4447925
טל'- 052-2305184

עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר לחדש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוח דוד פנייה מס' 33671 – מדיח כלים

תודה על פנייתך .

בתאריך 07 באוגוסט 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוח וקבע כי צורך בהחלפת חלק במדיח הכלים.

לצערי הלקוח אינו מעוניין בתיקון מדיח הכלים ובכך מונע מהחברה לבצע את המוטל עליה מתוקף תעודת האחריות.
נשמח לעמוד לרשות הלקוח במידה וישנה את החלטתו.


אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה