פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה משותקת 3 שבועות טירתורים נושא התלונה:
פרבר בן ארי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
לא ידוע כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד הגנת הצרכן שירות תדיראן-אמפא תלונה

מבן-ארי פרבר ת.ז 1130116-5 טל. 08-9456872
רחובות הרשנזון 74 דירה25 לקוח באמפא– 2118003 מכונת כביסה

12-08-2008 מכונת כביסה התקלקלה
פניתי ב 12-08-08 למוקד 2992*, חייגתי 5 פעמים-( 4 פעמים תפוס )
בפעם החמישית קיבלתי מענה ממוחשב ואחרי 11דקות של מוזיקה ופרסומות על חשבוני , ענתה לי מוקדנית וקבעה את ביקור הטכנאי ל17-08-08 ביקשתי לקצר את זמן ההמתנה, משום שיש לי בבית 3 נערות והילדה הרבעית היא חיילת. אבל המוקדנית השיבה שאי אפשר. ב 17-08-08 הגיע הטכנאי ולא תיקן משום שהיה חסר לו חלק. הטכנאי הבטיח שהוא ישיג את החלק, ויחליף בתוך 48 שעות. חיקיתי והטכנאי לא הגיע. התקשרתי שוב למוקד והבטיחו לי ביקור נוסף רק ב-25-08-08. חיקיתי שוב והטכנאי לא הגיע. אחרי אין-ספור פניות לשירות התקשרה אליי גב. אלינור והציגה את עצמה בתור האחראית על הטכנאים ואמרה שהטכנאי לא יבוא היום (25-08-08) אלא רק מחר ב26-08-08 ביקשתי להעביר את השיחה למנהל, והיא סירבה. שוב היתקשרתי למוקד ואמרו לי שלא ידוע על ביקור בתאריך 26-08-08, אלא רק ב31-08-08. בקיצור 3 שבועות מכונת הכביסה שלי משותקת 3 שבועות תירתורים ובלי סוף בין השעות 8 עד 12 המתנה לטכנאי. כל ההמתנות ושיחות הטלפון על חשבוני, 4 פעמים הבטיחו לי המוקדניות שהמנהל יתקשר אלי בחזרה, וכלום! פעמיים השארתי הודעה במענה הקולי ואף אחד לא החזיר לי צילצול. סוף-סוף אחרי נון-סטופ צילצולים היתקשר אלי תומר, והוא סירב להציג את עצמו ואני לא יודע מה תפקידו, והוא סירב למסור לי את מספר הפקס ואת מספר טל. דובר החברה וכתובת. התבורר לי שאדון תומר גם לא שולט במחשב של המוקד.
אני חייב לציין שרוב המוקדניות דיברו איתי בנימוס ואדינות סבירה, לצערי לא כך התנהגה גב. אלינור היא דיברה בעצבנות חוסר סבלנות, ושיקרה לי. אני מבקש לברר את המיקרה. אני שילמתי עבור הביטוח כמו שנדרש ולא מקובל עלי שמכונת כביסה פשוטה, בייתית, משותקת 3 שבועות.
בביטוח רשום שהחברה מתחייבת בתיקון בתוך 3 ימים! באתרי האינטרנט לא מצאתי טל. של פניות הציבור ושל ההנהלה והפקס גם הכתובת לא נכונה! הטלפון היחידי שברשותי הוא המוקד- 2992*.
אני מבקש לדעת :
-טלפון פניות הציבור, או טלפון של דובר החברה.
-מדוע חברה לא עומדת בהתחייבות של תופס הביטוח – 3ימים.

בן-ארי netvision.net.il@benari_p








עגמת נפש ביזבוז זמן סוג הנזק :
כתוב בתלונה + פיצוי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוח בן ארי פנייה מס' 33700 – מכונת כביסה

תודה על פנייתך .

בתאריך 31 באוגוסט 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוח וביצע תיקון למכונת הכביסה שברשותו.




אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה