פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות הזוי ומתחת לכל בקורת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביטחתי את המזגן באמפא ובאוגוסט חידשתי את הביטוח ל 3 שנים נוספות. מכיוון שלא שלחו לי כתב שרות פניתי אליהם מספר פעמים וכל פעם הובטח שישלחו ולא שלחו, מכאן התחלתי במסע טלפונים שנמשך חודש וחצי[לא יום פחות] עשרות טלפונים,לעיתים מספר טלפונים ביום, עשרות נציגים[חלקם מתועדים אצלי הצלחתי לתעד עשרים שמות] עשרות פניות, הבטחות שמנהל יחזור אלי, השאירו את השפופרת פתוחה, הלכו לברר וניתקו, עד היום למעל מחודשיים לא התקבל כתב השרות דרשתי לבטל את הביטוח ופניתי לגורמים חיצוניים כמו האתר שלכם. הצצה חטופה הראתה לי שגם כאן הפניות כנגד אמפא רבות והשאלה היא מה הלאה. העברתי 2 מכתבים למנהלי אמפא . שרות הזוי וכושל שכזה לא נתקלתי בכל הקרירה הצרכנית שלי. אודה לכם על טיפולכם. עוגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון הם רק חלק מהנזקים ששרות זה הסב לי.
כספי, עלבון סוג הנזק :
ביטול הביטוח והחזר כספי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה יעל פנייה מס' 33575/33787 – הסכם החזקה

תודה על פנייתך .

בתאריך 07 בספטמבר 2008 ביצענו ביטול להסכם ההחזקה של המזגן שברשות הלקוחה ולבקשתה.

ביצענו זיכוי בסך של 1,200 ₪ דרך חברת האשראי.



אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה