אי מתן שרות והתעלמות מבקשתי לשיחת אחראי או מנהל, |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 10.7 הזמנתי טכנאי שרות עבור המקרר , הטכנאי הגיע ואמר שעלי להחליף גומית אטם מקפיא+ ידית הדלת +מדף זכוכית שנשבר. כמה ימים אח"כ החברה קבעה שהטכנאי יגיע ב 12.8 . הטכנאי התקשר שהוא בדרך רק שהוא לא יודע מה הוא צריך להביא איתו. אמרתי לו והוא טען שאין לו את החלקים ויקבע מועד אחר. נקבע מועד חדש 17.8 אותו סיפור הטכנאי התקשר שאין לו חלקים.
התקשרתי לחברה ביקשתי שיחת אחראי- עד היום לא חזרו אלי.
התקשרתי שוב לחברה בקשתי מס טל לתלונות, נתנו לי מס' פקס. של בנצי מנהל החברה לטענתם למשלוח התלונה- שלחתי עד היום לא חזרו אלי.
ביקשתי לבטל את הביטוח ולקבל החזר, נאמר לי שאין ביטולים כי עברו 14 יום (עברו שנתיים מתוך החמש)
חזרתי היום לחברה עדיין אין להם תשובה בשבילי, הם בקשו שאני אברר אם יש חלפים לבעייה שלי ובמקרה האחראית שירלי הייתה שם היא סרבה לדבר איתי כי היא טפלה בפניות אחרות _אני כבר חודש מחכה לשיחת אחראי!.
עייפתי מלהתקשר, עייפתי מלבזבז כספים על טלפונים ללא סוף.
אני רוצה לבטל את הביטוח, אני רוצה החזר כספי מלא על כל החמש שנים, כי כסף הם ידעו לקחת אך שרות הם לא יודעים לתת.
|
וכספי |
סוג הנזק : |
ביטול ביטוח השירות והחזר כספי על הביטוח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|