פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע למכונת כביסה קריסטל נושא התלונה:
שקד גלית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2008 קניתי מכונת כביסה של קריסטל , המכונה עבדה טוב עד למאי 2008 . במאי היא התחילה לעשות בעיות בהרתחה, היא היתה פועלת כמעט שלוש וחצי שעות. התקשרתי לחברת אמפא הזמנתי טכנאי, הטכנאי הגיע וכביכול סידר את הבעיה. שבועיים לאחר מכן עוד הפעם המכונה עשתה בעיות ,אותה תקלה כמובן, הזמנתי טכנאי, והטכנאי במקום, החליף לי את כרטיס האלקטרוני של המכונה ,מה שגרם לי להתפלא מכיוון שהמכונה חדשה. כמובן שהייתי צריכה להישאר פעמיים בבית ולהפסיד ימי חופש מכיוון שלחברת אמפא יש שעות משלהם.
בתאריך 14.09.08 בפעם השלישית ניסיתי להזמין שוב טכנאי על אותה תקלה, כמובן שרצו לתת לי טכנאי רק ליום ראשון ב-21.09 , רק לאחר צעקות ובקשה לדבר עם שלומית המנהלת (לא שזה עזר כי היא לא התקשרה בכלל ,וכל פעם הייתי צריכה מחדש להסביר את פנייתי לכל נציג שדיברתי איתו, ג'נט, ברכה ,מירי וסימה) הגיע לי טכנאי ביום שלישי ה-16.09.08 ולמרות שהסברתי את הבעיה הוא הגיע ללא כרטיס אלקטרוני (וגם עכשיו הפסדתי יום עבודה) אז שאלתי מדוע הוא הגיע ללא כרטיס, הוא אמר שלא אמרו לו ולא תמיד מה שמבקשים מהנציג מגיע לטכנאי, ואם יש לי בעיה עם זה הייתי צריכה לקנות מכונת מילה ואז הייתי יכולה לקבל טכנאי טוב. הייתי בהלם מתשובתו של הטכנאי, ככה הוא מייצג את החברה בה הוא עובד?ממש בושה שיש כאלו עובדים בחברה . הוא אמר לי שתוך 48 שעות יחזור אלי נציג ויקבע לי מועד חדש, כמובן שזה עוד לא קרה ואני עדיין מחכה שיתקשרו אלי, ממש ביזיון. בנוסף אני עוד הפעם צריכה להפסיד עבודה, חברת אמפא בטוח שלא תחזיר לי את ימי החופש שנלקחו ממני. מכונת כביסה בדגם קריסטל אני בטוח לא יקנה יותר, ממש אכזבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הארכת אחריות ותיקון המכונה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה