מקרר אמקור חדש דפקט בתפקודו. אמפא ציון מבזה . מי אתה "אסף" אחראי השרות ?!iv |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע אי שביעות רצוני אכזבתי הקשה והסבל שגורמים אתם למשפחתי בגין שרותכם הקלוקל . סבל הנמשך מעל 5 חודשים .
מדובר במקרר "אמקור" חדש אשר נרכש ב אלמ נשר- תל חנן בתאריך 06/01/2008 .
מאז חודש מרץ- אפריל , עם בוא הימים החמים , המקרר הפסיק לפעול , פשוט הפסיק לקרר :
הפסקה מלאה בתיפקודו למשך יממה ויותר , הפשרת כל מוצרי הבשר אשר ניזרקו פעם ועוד פעם לפח האשפה . מים על פני ריצפת המיטבח . לאחר מכן שוב התחיל לעבוד למשך מס ימים בודדים עם קרור יתר וכפיאת מוצרים בתא הקירור ( מחוץ למקפיא )ושוב חוזר התהליך על עצמו - שוב הפסקת פעולתו למס. ימים ושוב הכל לפח האשפה .
הגיע טכנאי אשר החליף חלק . הלך והמקרר שוב לא מתפקד .
שוב חזר הטכנאי והפעם ,כשלא ידע "מה הבעיה " ולאחר " התיעצות עם מהנדס החברה " שינה חיבורי חשמל . הבטיח ש " הפעם יהיה בסדר "... המקרר לא עבד .
שוב ושוב מנסה לקבל מענה נאות למצוקותי , שיחות עכרות עם הבנות המקבלות שיחותי והן פשוט לא יודעות מבעיתי ושוב ושוב מנסה ומסביר כאילו זו הפעם הראשונה .
דרשתי לדבר עם האחראי לשרות ובסוף לאחר אין סוף התרגזויות ועגמת נפש , הצלחתי לדבר עם אדם בשם " אסף " המציג עצמו כאחראי השרות .
לדרישתי להחלפת המקרר למקרר חדש אחר ללא דפקט בתפקודו , אמר שקודם יש לברר ע"י שימת מכשיר הבודק ורושם גרפית את עבודת המקרר . אמר שישלח טכנאי בכיר . . המכשיר הושם וכעבור מס ימים ב 22/08/2008 המכשיר נלקח עי הטכנאי .
על פי חוות דעתם של אנשים המבנים בשטח זה , בראותם את הרישום , טענו שפעולת המקרר מופרעת לחלוטין .
... לציין אני עובד ציבור , רופא מכובד בקהילתי , ער לאיכות ,אמינות ויעילות במתן שירות לציבור ובמידה וטעיתי - אשלם . הרי תמיד ישנה בקרה מעלי .
שרותכם לוקה וקלוקל : זמן תגובה חלש ובלתי יעיל . המתנה למענה מעל לזמן הסביר . הבטחה ללקוח - לא אמינה . איכות מקצועית - לקויה .
חודשים כה רבים להשאיר משפחה עפ 3 ילדים קטנים ללא מקרר , ... אין זה מין ההגיון .
חודשים רבים מתחנן להחלפת המקרר שהרי מדובר במקרר חדש ( באריזה ) שלא פועל . ההמתנה הלא ניסבלת , הזלזול חוסר מענה והעלמותכם ותשובתכם שלא מגיעה :
במהלך אפריל ביקרו 2 טכנאים . המקרר לא תוקן .
עד חודש אוגוסט שיחות עם פקידות שירות ללא מענה לבעיתי - דרישתי להחלפת המקרר.
ב 05/08/2008 הופיע טכנאי בבית ללא תאום איש לא היה בבית . טלפונית , הבטיח שישוב ב 11/08/2008 ובבדאי לא הופיע ואתם , אף לא התקשרתם לשם ההתנצלות . פשוט נעלמתם שוב.
ב 13/08/2008 שוב שוחחתי עם פקידת שירות שלכם . הבטיחה שתעביר תלונותי לאחראי השירות והוא בבדאי יחזור אלי ... לא חזר .
ב 14/08/2008 , לאחר התרגזויות , הצלחתי סוף סוף לדבר עם הוד מעלתו , איש קדוש, מנהל ה שרות , אישיות נעלה בשם " אסף " ... הללויה !
הנל מסר שישלח " טכנאי בכיר " . ו כתנאי להחלפת המקרר בחדש עליו לשים בתא ההקפאה מכשיר מודד ורושם פעולתו באופן גרפי .
ב 22/08/2008 המכשיר נלקח ועד היום לא טרחו להודיעני פשוט (שוב ) נעלמו ואכן עדיין המקרר לא הוחלף.
ב 04/09/2008 שוחחתי במהלך אותו יום פעמיים עם פקידות השירות ושוב שואלות " מה בעצם הבעיה ... תשאיר מס טל. נייד ... ושוב הסיפור מתחיל מהתחלה ....
פונה אליכם בתלונתי זו , טרם שאפנה לגופים אחרים היודעים להגיב נכונה.
אבקשכם להזדרז בתשובתכם אלי .
|
בזבוז זמן , עלבון . נזק כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המקרר באחר חדש (באריזה) הכולל אחראיות ל 10 שנים . התנצלות . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|