חיוב כרטיס אשראי ללא אספקת מוצר |
נושא התלונה: |
אשכנזי ליאור |
שם/כינוי: |
יום חמישי 21 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הצורף 3 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 21.8 שוחחתי עם מוקד השירות בקשר להזמנת טכנאי למכונת כביסה.
מעבר לקביעת מועד לטכנאי הציעה הנציגה עגלה המונחת מתחת למכונת הכביסה
שאמורה להקל על הזזת המכונה ממקום למקום.
השתכנעתי ומסרתי את פרטי כרטיס האשראי.
ביום שהגיע הטכנאי, אמר שאין ברשותו את העגלה וממילא העגלה גדולה מידי ולא תיכנס לנישה של מכונת הכביסה.
הטכנאי אמר שאין לנו מה לדאוג כי החברה תזכה אותנו על החיוב בכרטיס האשראי ע"ס 245 ש"ח (עלות העגלה).
מאז, מידי כמה ימים בדקתי את מצב החיובים בכרטיס האשראי ולא ראיתי שום
זיכוי. היום, אני חודשיים אחרי, לאחר שבוצעו עשרות שיחות לחברת אמפא שירות
ולחברת ישראכרט, ולאחר המון דקות המתנה טלפונית, המון עוגמת נפש וטרטור
ואני עדיין מחכה לתשובה\זיכוי.
כמה וכמה פעמים הבטיחו לי שיחזור אלי מנהל\אחראי משמרת אך זה לא קרה
ההבטחות הללו חסרות בסיס והשירות שקיבלתי מנציגים הוא השירות הכי גרוע
שנתקלתי בו בחיים, היחס ללקוחות הוא משפיל ומבחינתי, זו פשוט הונאה.
אם לא תהיה לי ברירה אני אאלץ לפתוח בהליכים משפטיים.
מחכה לתשובה
|
עוגמת נפש + |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי לחשבון על החיוב שבוצע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|