|
|
|
|
|
|
חיוב כ.א. למרות אי קבלת מוצרים |
נושא התלונה: |
ברק יוסי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 25 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טלפן של חברת אמפא שכנע אותי לרכוש מוצרים ב 245 ש"ח. טכנאי שהגיע לביתי לא סיפק לבסוף את המוצרים מה שלא מנע מאמפא לחייב את כ.א. שלי עוד בטרם הגעת הטכנאי. פניתי למוקד שרות הלקוחות של החברה מספר פעמים (זמן המתנה ממוצע בכל פעם לפחות 7-9 דקות) שם הובטח לי כי הנושא בטיפול - מה שלא קרה וזכיוי טרם הועבר.
תלונה זו מצטרפת לשירות הגרוע שקיבלתי מנציגת השרות שולמית שפניתי אליה בעקבות רכישת מייבש כביסה של קריסטל - אני עם מוצרים שמקבלים אחריות מאמפא סיימתי.
פניתי בכתב לאמפא הן לגבי החיוב והן לגבי השירות הגרוע ומבייש שקיבלתי מנציגת שירות הלקוחות שולמית. לגבי 2 האירועים והמקרים לא זכיתי לשום מענה מצידם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי של כרטיס האשראי בסך 245 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|