פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ביזיון של אמפא קריסטל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה קריסטל לפני כ- 13 חודשים, מתחילת שימושי במכונה הייתה בעיה בדלת, כדי להפעיל את המכונה הייתי צריכה לתת מכה לדלת בכדי שהמכונה תתחיל לעבור (טעות שלי לא ודעתי על כך לחברה).
ביום שיש 31.01.08 התקלקלה המכונה , התוף הפסיק לההסתובב התקשרנו לשירות הלקוחות ונאמר לנו שרק ב- 9.11 למעלה משבוע ימים יגיע טכנאי.
היום 2.11 התקשרתי לשירות הלקוחות ושוחחתי עם מוקדנית בשם אסתר הסברתי לה את הבעיה של המכונה ואכן לא נראה לי שאני צריכה להמתים שבוןע ימים. המוקדנית הודיע לי שהיא בודקת מה ניתן לעשות ותוך שעה תחזור אלי בתשובה. בשעה 1500 מאחר שלא קיבלתי תגובה מהמוקדנית התקשרתי שוב והפעם דיברתי עם מוקדנית בשם רויטל שאמרי לי שוב שרק בעוד שבוע ימים יגיע טכנאי ושוב חזרתי על תלונתי שלא נראה לי שאני צריכה להמתין שבוע ימים לטכנאי רויטל הבטיחה שבמידע ותיהיה לה תשובה עד השעה 1630 היא תחזור אלי. לא מצפה לטלפון
לא נראה לי שחברה כמו אמפא אני צריכה להמתין שבוע ימים לבוא טכנאי ומה יהיה עם יעצטרך לקחת את החלק המקולקל ולהחליפו וא לא יהיה ברשותו החלק אצטרך להמתין עוד שבוע?????????
בתודה
והמשך יום מוצלח
שוש

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה