פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של זלזול,אי קיום הבטחות נושא התלונה:
מזרחי שרון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
ב18.09 קניתי מכונת כביסה דיגיטלית 7 קילו של קריסטל.ב19.09 הטכנאי התקין את המכונה בביתי.מהשהמכונאי הציע רכשתי: אחריות ל3 שנים,מכשיר נגד אבנית,מכשיר להפסקות חשמל.ב26.09 לאחר שבוע,המכונה שבקה חיים.ב28.09 התקשרתי לאמפא ולקח זמן עד שענו.הסברתי שאני עם 3 ילדים קטנים והמכונה שבקה לאחר שבוע ואנו לפני החגים.הבטיחו שיחזרו אליי ולא חזרו.הא' ב' ביחסי אנוש זה אמון ואם מבטיחים אז צריך לקיים.לא התקשרו והמתנתי.ככה במשך ימים.לבינתיים הכביסה נאגרה.בקשתי שצריך להחליף המכונה ושאני מוזמנת לחג מחוץ לבית.טרטרו אותי ולא ענו לי יפה וצחקו לי בפנים ונתקו לי את הטלפון כמה פעמיים.את החג נאלצתי לחגוג בבית לבד.למחרת החג הפעוט שלי חלה וכל החג הקיא ושלשל.נאלצתי לכבס ביד.לא השתלטתי על הכל.הבית התמלא בריחות לא נעימים.שוב התקשרתי והתחננתי שיבואו.לא מצאו זמן לשלוח לי טכנאי.אמרתי שמיד לאחר ראש השנה יש לנו ברית במשפחה.כבסתי גם לברית ביד.הבנות משירות הלקוחות זלזלו בי וענו לי בחוצפה.גם שרי מפניות הציבור של קריסטל הבטיחה שטכנאי יתקשר אליי ולא היה ולא נברא.התקשרתי למזכירות הנהלת אמפא ולא עזרו לי.רק מירי מהנהלת אמפא בסופו של דבר הצליחה לעזור לי.0747222992.יום הכיפורים קרב ובא ואצלי הכביסה נאגרה.אני מסורתית ויום כיפור הוא יום קדוש עבורי.אני לא משאירה כבסים מלוכלכים לפני יום כיפור.בסופו של דבר הגיע טכנאי.בטכנאי לא בדק את המכונה.רק שמע את שקרה: המכונה היתה אמורה להכבות לבד לאחר 125 דקות.לאחר כ3 שעות עדיין פעלה וסחטה ללא מים ועלה עשן מהמכונה והמכונה רתחה.ניסיתי לכבותה ולא עזר.לבסוף ניתקתי מהחשמל.הבגדים במכונה ניזוקו והתקמטו מאד ולא יכולתי לגהצם וזרקתי לפח.הטכנאי פסק שצריך להחליפה.לקח גם זמן עד שנתן פקודת החלפה והבטיח לי שעד כיפור אוכל לכבס.התקשרתי לשירות הלקוחות ולא ראו שום פקודת החלפה.התקשרתי שוב ושוב. התקשרתי עשרות פעמיים כל יום וכל פעם המתנתי דקות ארוכות ולא תמיד ענו ונתקו לי ככשמעו שמי.כל זה ואני בבית לבד עם 3 ילדים קטנים.השקעתי בזה המון מאמצים נפשיים וטלפונים רבים וזמן רב והייתי עצבנית כלפיי ילדיי וזה לא קורה אף פעם.בסופו של דבר החליפו מכונה אבל לא הסכימו לתאם לי טכנאי לאותו היום ורק לאחר הכיפור.כעסתי מאד ושוב צעקתי שכיפור זה יום קדוש עבורי.הטכנאי הגיע ביום כיפור בבוקר.כיבסתי כמה שיכולתי .במגבלת זמן והקפדתי על הפסקה של 40 דקות בין מכונה למכונה לפי הוראות הטכנאי.
את יוםהכיפורים קבלתי כשנשארו לי עוד כבסים מלולכים וזו פעם ראשונה.
כשכיבסתי אז ראיתי שחלק מהבגדים העלו עובש ונאלצתי בלב כואב לזרוק וחבל.הרבה בגדים של ילדיי זרקתי גם מהעובש וגם מהארוע ה1 שהמכונה התקלקלה.
כתבתי באינטרנט אני לא זוכרת לאיזה אתר וחבל שאני לא רשמתי את האתר.ב27.10 התקשר אליי שי מקשרי לקוחות ואמר שפנו אליו מהאינטרנט והציע לי 3 חודשי אחריות נוספים.עניתי לו שזה מזלזל ולא מספק ולא הסכמתי לקבל זאת.אני נפגעתי הרבה יותר מזאת.גם כספית וגם מההתנהגות הבוטה שלהם.תודה על תשומת הלב ועל שנתתם לי לרשום זאת באתר שלכם.כעת אני רושמת לפניי את כתובת האתר
עלבון סוג הנזק :
החליפו המכונה.כעת שיתנצלו התנצלות כנה ושיפצו אותי בפיצוי הולם יותר מ3 חודשי אחריות פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה