אי תיקון מכונת כביסה במשך שבועיים |
נושא התלונה: |
להב דני |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
צלצלתי שבוע שעבר לשירות לקוחות כיון שמכונת הכביסה שלנו לא עובדת
מכונה שנקנתה לפני קצת פחות משנה.
כמובן שטכנאי יכול להגיע רק בשעות הבוקר צהריים , חס וחלילה בערב.
נשארתי בבית ביום א 2.11 הגיע בחור שלא מבין דבר, עובדה לא עשה דבר, למרות שהוא הגיע עם חלק להחלפה – הכרטיס
הוא טען שהבעיה היא רק התנועות של המכונה " היא אינה יציבה מספיק" והלך. תפעיל ויהיה בסדר עכשיו...
כמובן שהמכונה לא עבדה.
צלצלתי שוב לשירות לקוחות והזמנתי טכנאי להיום בצהריים 6.11 הוא אמר שהוא הגיע בלי חלקים (הראשון בא עם הכרטיס...) והוא חושב שהוא סידר את הבעיה ע"י חיזוק של בורג
הוא אמר שיצלצל אלי עוד חצי שעה לראות עם הכל בסדר.
כמובן שהתקלה חזרה על עצמה , כמובן שהוא לא חזר אלי . אני צלצלתי לשירות לקוחות שאמרו לי שרק מחר אני אולי יוכל להזמין שירות.
כשביקשתי לדבר עם מנהל, נאמר לי שלא ניתן
ממש שירות לקוחות נפלא. איך זה יכול להיות שאחד בא עם הכרטיס אבל לא מחליף כי... השד יודע למה... השני בא בלי כלום (סליחה הוא סובב בורג) אז בשביל מה הוא בא
חלמאות וחוסר מקצועיות כזה יש רק ב... רק כאנקדוטה לחוסר מקצועיות: במכונה מופיעה רישום של מה התקלה H6 מה הבעיה לקחת ספר ולראות מה כתוב תחת התקלה הנ"ל
שני הטכנאים לא ידעו מה זה H6 הם צלצלו למישהו שגם לא ממש ידע, השני אפילו לא התבייש להגיד שהספר באוטו והאוטו רחוק... אז לשם מה להטריח אותי ואותו...
|
נא לשלוח טכנאי שמבין עם חלקים רלוונטים, אם לא מסוגלים ,לא לשלוח... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|