מכונת הכביסה לא עובדת, השירות שניתן לא מקצועי ודחייני |
נושא התלונה: |
mano tali |
שם/כינוי: |
יום רביעי 12 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות, מכונת הכביסה שלנו הפסיקה לסחוט. פנינו לשירות לקוחות, והגיעו כבר 3 טכנאים שעדיין לא פתרו את הבעיה. בפעם האחרונה לפני שהגיע הטכנאי, בעלי אמר שהוא חושב שהתקנה היא במערכת הדיגיטלית, וביקש שהטכנאי יגיע עם החלק הדרוש. הטכנאי הגיע ביום שישי, בדק את המכונה ואמר שכנראה הבעיה היא בחלק הדיגיטלי ובעוד חלק, אבל לא היה לו החלק הדיגיטלי בכדי לבדוק האם המכונה עובדת. קבעו לנו טכנאי ל10 ימים אחרי מועד זה.
מזה כשבוע אני מנסה לדבר עם שירות לקוחות, בכדי לנסות ולקדם את הטכנאי שיגיע קודם. אני מבקשת לדבר עם מנהל המשמרת או כל מנהל אחר, כל יום מבטיחה לי מוקדונית אחרת שהיא תדאג שהמנהל אכן יתקשר אלי, בכדי לשמוע את תלונתי. הם אינם מתקשרים כמובן, למרות שהמוקדניות נחמדות ומבטיחות שבן תבדוקנה איתי שאכן המהנהל התקשר. הן כמובן אינן בודקות למרות ההבטחה.
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן וכסף, עלבון |
סוג הנזק : |
שיחה של אדם אחראי שיכול לתת פתרון ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|