פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעית רעש במקרר אמקור שלא תוקנה במשך חודשים רבים . ובנוסף חיוב בתשלום ביקור של טכנאי לאחר שבוטל תשלום זה ע"י מנהלת שירות הלקוחות. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
גיבורי הקריה 10 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר אמקור בתאריך 10/2005 ובמשך השבועיים הראשוניים היה לי רעש מאוד חזק מהמקרר,בתאריך 26/10/05 הזמנתי טכנאי במסגרת אחריות על המקרר, ושכהגיע הטכנאי ושמע את הרעש אמר לי שהוא יחליף לי את המאוור למאוור אורגינלי כי הייצור של המקררים האלו נעשה באירלנד והם לא מרכיבים שם את המאוור האורגינלי ולכן הוא עושה רעש, ולכן כל לקוח שקונה מקרר מדגם זה ויש לו רעש ,הטכנאים באמפא מחליפים לו את המאוור למאוור האוריגינלי ומהניסיון של הטכנאי ,אין יותר רעש. אני הסכמתי לנסות, הטכנאי החליף את המאוור, וכן לא היה רעש במשך חמישה חודשים. בחודש 5/2006 שוב היו רעשים ושריקות מהמקרר , דבר שמאוד הפריע לי ונאלצתי להזמין טכנאי. טכנאי אחר הגיע בתאריך 27/6/06 בדיוק בזמן מלחמת לבנון השנייה, כאשר אנחנו בקריות היו די מופגזים, ועם אזעקות חוזרות ונשנות, ולכן זה לא היה זמן סביר לשמוע את הרעש, והטכנאי היה די לחוץ היה אצלי מספר דקות והלך בטענה שלא שומע רעש. והרעשים והשריקות מהמקרר המשיכו ואני די התייאשתי מלהזמין טכנאי שוב, והצטערתי שלא החזרתי את המקרר עוד בשבוע הראשון של הרעשים וששמעתי לעצת הטכנאי להחליף מאוור. ולאחר חצי שנה די נשברתי מהרעשים והזמתי שוב טכנאי וביקשתי במיוחד את הטכנאי הראשון שהגיע אליי- כי הוא יודע במה מדובר – אחרי הכל הוא שמע את הרעשים מהמקרר שהיה עוד חדש והחליף מאוור ולכן ביקשתי רק אותו. בתאריך 19/9/06 הגיע הטכנאי המדובר ושמע את הרעשים, אך לא הצליח לזהות אם זה מלמעלה במקרר או מלמטה במקרר- וכל זאת בלי לפתוח את המקרר, וביקש כאשר יש רעש ללכת למקרר ולשמוע מאיפה בדיוק הרעש מגיע : למעלה או מלמטה ולדווח לשירות- ואז יגיעו לתקן. ואני הסכמתי. ובטחתי בו. הקשבתי לרעשים של המקרר לאחר מספר פעמים הגעתי למסקנה שהרעשים מגיעים מאמצע המקרר ולמעלה, אך לא למטה, התקשרתי לשירות וביקשתי לזמן את אותו הטכנאי לצורך תיקון, ונתקלתי בסירוב עיקש מצידם לזמן את אותו טכנאי, ניסתי מספר פעמים להתקשר ולבקש , אך נתקלתי בסירוב מצד שירות הלקוחות – ללא כל הבנה מצידם , למרות שסיפרתי להם שרק הוא יודע ומכיר את המקרר הנ"ל, וטכנאי שהיה לפניו אמר שלא שמע רעשים (אז במלחמה) . שירות הלקוחות לא הסכימו לבוא לקראתי- ניסתי במשך שבועיים לבקש את אותו טכנאי –אך ללא הצלחה. ולאחר שלושה שבועות קיבלתי מכתב לביתי כי תקופת האחריות נגמרה לי בתאריך 19/10/06. – וזאת מבלי שסידרו לי את הבעיה של הרעשים והשריקות מהמקרר.
וככה נשארתי עם מקרר שעושה רעשים ושריקות חזקות ללא מענה.
בתאריך 5/2008 החלטתי כי המצב ממש בלתי נסבל והרעש מהמקרר התגבר והשריקות מאוד חזקות ומאוד מפריעות לי בשנת הלילה שלי, ובכלל בכל שהייה שלי בבית. והחלטתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות אמפא ולהסביר להם את המצב , התקשרתי והסברתי שזו בעיה שהייתה קיימת מיום שקניתי את המקרר והוחלף מאוור וזה החזיק מעמד רק לחמישה חודשים ועד היום יש רעש חזק ושריקות. וסגרתי איתם בטלפון שאני מעוניינת רק באותו טכנאי ראשון שמכיר את המקרר אחרי הכל הוא ביקש בזמנו לשמוע מאיזה מקום מגיע הרעש, נאמר לי שביקור יעלה 215 ₪ ואם צריך להחליף חלקים אז זה גם יעלה כסף. אז הסברתי שיכול להיות שזה שוב החלפת מאוור או משהו שקשור לבעיה שתמיד הייתה קיימת מאז שקניתי את המקרר, ולבסוף בשיחה טלפונית נסגר, שהטכנאי הראשון יגיע אליי, יתקשר חצי שעה לפני שיגיע , בקשר לתשלום הביקור ואם צריך להחליף חלקים – זה יהיה תלוי באבחנה שלו– ויכול להיות שלא אצטרך לשלם על הביקור והחלקים בכלל- אם זה בעיה שתמיד הייתה קיימת. בתאריך 26/05/08 – הגיע טכנאי אחר ( לא הראשון) , הגיע ודפק בדלת בלי להתקשר חצי שעה לפני ולהודיע שמגיע, אני שמעתי את הדפיקות בדלת, לא הייתי לבושה, וביקשתי כמה דקות, ולאחר שפתחתי את הדלת, הטכנאי היה די עצבני ואמר לי: " אם את רוצה שאני ילך אני ילך".. אז עניתי: שלא הייתי לבושה...והכנסתי אותו לביתי..
הטכנאי היה בביתי דקה אמר שלא שומע רעש, אמר שהביקור בתשלום, והלך. אני הייתי המומה מהיחס המשפיל של – הינה הגעתי וזה יעלה לך כסף...אין רעש ואני הולך! התקשרתי לשירות לקוחות אחרי שהלך והייתי די נסערת, וסיפרתי את מה שהיה ונאמר לי שהביקור בתשלום. למרות שהטכנאי לא בדק כלום. שוחחתי איתם עוד מספר פעמים- אך ללא כל התחשבות מצידם- למרות שהם הבטיחו לי טכנאי מסיום עם חצי שעה התראה מראש בהתאם לבקשה שלי- ולא קיימו את הבטחתם- מה עוד- שכל פעם עונה בחורה אחרת- ללא כל תיאום בניהם- וכל פעם צריך לספר את הסיפור מהתחלה. ולאחר הרבה פעמים שהתקשרתי הגעתי לבחורה שהציגה עצמה כמנהלת שירות הלקוחות , ושוחחנו על מה שקרה והיא התנצלה על היחס שקיבלתי מאותו טכנאי וביקשה לשלוח טכנאי אחר במקומו, אני ביקשתי אחר הצהרים או יום שישי- בגלל עבודתי, והיא אמרה: שטכנאים עובדים עד ארבע אחר הצהרים ולא עובדים יום שישי, ולכן לא יכולנו לקבוע מועד לזמן הקרוב. ולאחר מספר שבועות ששוחחתי איתה לגבי זה שאני לא יכולה לצאת מהעבודה בצהרים היות וזמן ההמתנה שלהם הוא ארבע שעות כדוגמת 12:00-16:00 מפעם אחרונה שטכנאי הגיע אליי. ולא ניתן לשים אותי בסוף הרשימה בוודאות. אז לאחר שיחה ארוכה היא החליטה לבטל לי את תשלום הביקור המגוחך של הטכנאי האחרון שהיה אצלי. ואמרה מתי שאוכל לקבל טכנאי אליי הביתה אתקשר ואקבל שירות טוב להבא, והתנצלה על כל מה שחוויתי.
ולאחר חצי שנה קיבלתי מכתב לביתי מכתב שיצא בתאריך 26/10/08 – שאני צריכה לשלם את עלות הביקור של הטכנאי האחרון שהיה אצלי בתאריך 26/5/08 .( הזמנה 10853187) התשלום הינו 230 ₪ ( העלו את התשלום מ215 ל230 ₪ ) , ושלא אוכל לקבל שום שרות נוסף עד לקבלת התשלום. ושאם לא אשלם את החוב תוך 10 ימים מיום משלוח מכתב זה יועבר החוב לטיפול משפטי.
ניסיתי להתקשר לגברת ברזני כרמלה אחראית הגביה החתומה על המכתב – כאשר מופיע שם טלפון לתשלום בכרטיס אשראי- אך הטלפון הנ"ל לא תקין . ( 04-8467373) , כמו כן ניסתי להתקשר להנהלת החברה בטלפון שמופיע על גבי המעטפה- אך המספר הוחלף. ניסתי להיכנס לאתר – על מנת לפנות לשירות שלהם- אך האתר לא זמין הוא בבניה. ואין טעם להתקשר לשירות לקוחות כי אני יועבר מפקידה לפקידה ואצטרך לספר את אותו הסיפור..שוב ושוב למרות שכבר סגרתי את הנושא עם המנהלת שלהם.
אשמח לטיפולכם המסור, בתודה מראש. ( מספר לקוח- 1801103).
נגרמה לי עגמת נפש רבה מכל הטיפול הלקוי והמסורבל של שירות הלקוחות של אמפא. בזבוז זמן יקר בלחכות לטכנאי שלא בודק מקרר . סוג הנזק :
1. עדכון במערכת של אמפא לגבי ביטול תשלום 230 ש"ח של ביקור הטכנאי מתאריך 26/5/08 שבוטל ע"י מנהלת שירות הלקוחות. 2. בקשר לתיקון המקרר- לא מאמינה בהם יותר- מעדיפה לפנות לטכנאי פרטי . פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה