פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בבעיה < נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.11.08 התקשרתי לאמפא כדי להזמין שירות עבור מקרר לאבי בן ה88,
הבעיה במקרר היתה בעית חשמל ותאורה,התקשרתי למוקד ונציגה בשם מיטל קבעה לי שבתאריך 13.11.08 יגיע טכנאי שירות בין השעות 8-12 בצהריים.
בשעה 11.50 התקשרתי כדי לוודא שאכן מגיע טכנאי עקב יחס דומה בעבר ואז ענתה לי נציגה שאמרה שהיא תברר ושאני אמתין לאחר 5 דקות היא חזרה ואמרה שהיא לא מצליחה לאתר אותו ואמרה שוב להמתין ואז המתנתי כ25 דקות ולא מספיק שהמתנתי היא ניתקה את השיחה.
התקשרת שוב וענתה לי נציגה בשם רחלי ואמרה שאמתין על הקו בעת שהיא מבררת חיכיתי שוב בלית ברירה ולאחר 27 דקות היא אמרה שהוא לא יכול להגיע שהטכנאי חולה,ויש תור רק ביום רביעי אחריו,לא מקובל עליי כול הטרטור הזה ועוגמת הנפש שאדם בן 88 יישב וימתין מבלי שיודיעו לו האם הטכנאי אמור להגיע או לא ובמקום זה ולמצוא פיתרון כול מה שהם יכלו לאמר זה שאין אפשרות לתאם ביקור להיום אפילו שזו הטעות שלהם!!! אני צריכה להמתין עוד מספר ימים כדי לקבל שירות זה פשוט חוצפה שאין כמותה!!!
לאחר שראיתי שאין שום דרך לקבל שירות התקשרתי שוב ביום שישי ה14.11.08 ודיברתי עם נציג בשם תומר וניסיתי להסביר לו במה מדובר שלפחות יביאו טכנאי ביום ראשון למרות שהם היו צריכים כבר לדאוג לתחליף ביום חמישי 13.11.08 שהטכנאי לא הגיע,וכל מה שהיה לו לאמר לי זה שאין אפשרות ושימתין עד יום שני 17.11.08 שיבוא טכנאי,זה פשוט לא יאומן החוסר אכפתיות שלהם והחוצפה! הטכנאי אכן הגיע ב17.11.08 וכול מה שהיה לו לאמר זה שהבית מנורה נשרף וכרגע אין מה לעשות ושיגיע החלק אז הם יבואו לסדר את זה,התקשרתי שוב למוקד ושוב המתני למעלה מרבע שעה וענתה לי נציגה שלא טרחה להציג את עצמה,ששאלתי אותה מתי יגיע החלק ומתי סוף סוף תגיע הגאולה ואבא שלי יקבל שירות היא אמרה "אין מה לעשות,גם ככה זה מקרר ישן" החצופה הזו,אז אני מנסה להבין מי היא שתחליט עבורי אם זה מקרר ישן או חדש אז אמרתי לה הביטוח שמשולם לכם הוא גם ישן לא? אז היא אמרה שהיא לא מעוניינת לדבר איתי וניתקה את השיחה.
בסופו של דבר שום בעיה לא נפתרה ואבא שלי שהוא אדם מבוגר בלי תאורה במקרר שזה דבר מאוד מאוד חשוב עבורו למרות שמבחינתם זה דבר מאוד לא חשוב, האדם הזה בקושי רואה ובן 88 אז כן בשבילו זה חשוב וגם בשבילהם זה אמור להיות חשוב מכיוון שהוא הלקוח הם צריכים להתבייש בעצמם גם החברה וגם אותם הנציגים שדיברתי איתם,פשוט חוצפה.
אני מקווה מאוד שהנושא ייפתר בימים המאוד קרובים במידה ולא אני פשוט פונה לתביעות בבית משפט.
וכמו כן גם פיצוי כספי סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה