|
|
|
|
|
|
לא מבצעים תיקון במכונת כביסה תקולה בזמן סביר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 19 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ה31/10/2008 פניתי לחברה היות והמכונה התקלקלה קבעו לי טיפול ליום שלישי4/11/2008 הגיע טכנאי שלא הצליח לאתר את הבעיה. הוא טען שכנראה הבעיה בטיימר החליף אותו בטיימר משופץ שהביא איתו והמכונה עדיין לא עבדה אמר שלא ברור לו מה הבעיה ואולי גם הטיימר המשופץ תקול. הלך עם הטיימר שלנו והשאיר במכונה את המשופץ. יומיים אח"כ התקשרו אלי לקבוע תאריך לטיפול וקבעו ל16/11/2008 אז הגיע טכנאי ואמר שרק בא לקחת את הטיימר לשיפוץ (הטיימר שלנו כבר נלקח!!!! הוא בא לקחת את המשופץ שהוכנס לנו בביקור ראשון!!!) ויהיו איתנו בקשר. לאחר יומיים של חוסר התקשרות מצידם פניתי שוב בררו עם המעבדה ואמרו שהטיימר משופץ וקבעו לי טיפול ל30/11/2008 ועדיין לא ברור שאז תיפתר הבעיה כי הטיימר הרי כבר הוחלף!!!!!!!!! החוזה אומר מענה לקריאה תוך 3 ימים ותיקון בהקדם האפשרי. לא נראה לי שחודש זה הקדם אפשרי וכן המענה לקריאות הוא שבוע וחצי.
כל זה לאחר שהמכונה היתה תקולה בין ה27.7.2008 ל04/09/2008 ובין ה22/10/2008 ל28/10/2008 - בטווח של 4 חודשים המכונה תקולה חודשיים ושבוע במשפחה של 6 ילדים קטנים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון מידי + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|