פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, זלזול בלקחות ,אובדן ימי עבודה ובזבוז זמן וכסף בשיחות טלפון של אמפא נושא התלונה:
בויקו אלכסנדר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מדיח כלים מסוג BLOMBERG GIS1380 דרך אתר "לאסט פרייס", הספק הוא "סמ-לין" . ביום 13.11.08 הזמנתי טכנאי לצורך התקנה של המדיח. נאמר לי שהטכנאי יגיע ביום 17.11.08 בין השעות 14:00 - 16:00. בשעה 11:30 ב17.11.08 התקשר אלי הטכנאי שתוך חצי שעה מגיע. הסברתי לטכנאי שהתקנה אצלי הבין שעות14-16 ולא כרגע. טכנאי הודיע שאצלו רשום 10:00-12:00בבוקר ואם אין אף אחד בבית כרגע הוא לא יכול לחכות כשעה עד שאני יגיע (13:00) ושהוא יגיע מחר(18.11.08) בין השעות 10:00 – 12:00. עד שעה 12:00 אף אחד לא הגיע. בשעה 12:15 התקשרתי שוב למוקד ונאמר לי שאין אף טכנאי באזור שלי ושהם(אמפא) לא יודעים כלל שלא בוצעה התקנה ב17.11.08,נאמר לי שהטכנאי יגיע רק מחר ב19.11.08 בין השעות 14:00 - 16:00 כמו שאתם מבינים גם הפעם אף טכנאי לא הגיע ואף אחד לא חשב להודיע לי. בשעה 15:30 התקשרתי למוקד של אמפא, לאחר 15דקות המתנה ענתה לי מוקדנית בשם מיטל שניסתה לבדוק מא קורה עם הטכנאי, בזמן זה( כ10-15דקות) השאירה אותי "להתייבש" על הקו. השיחה נמשכה כ35-40דקות, בסוף השיחה נאמר לי שאני לא צריך לדאוג ושהטכנאי יגיע עוד היום. המוקדנית(מיטל) הוסיפה שהיא חוזרת אלי בסיום המשמרת שלה(16:30) לצורך וידוי הגעה של הטכנאי. כמו שכל דבר שקורא בחברה הזו –ברור שאך אחד לא חזר אלי. ביום 20.11.08 התקשרתי שוב למוקד (זמן המתנה כ15דקות) ענתה לי בחורה בשם אביבה , ביקשתי לדבר עם האחראי או מנהל שרות בשביל לא לחזור על כל הסיפור מחדש. לצערי, פקידת השירות לא הסכימה לתת לי לדבר איתו והבטיחה שיחזורו אלי. כרגיל התייבשתי על הקו דקות ארוכות (כניראה זה הנוהל ידוע בחברת אמפא) . בסוף השיחה נקבע תאריך חדש(25.11.08 בין8:00-10) של התקנה ונאמר לי שהחזרו אלי לאחר הבדיקה של אי הגעת טכנאים.
אני מאד מקווה שהטכנאי יגיע בבוקר ב 25.11.08 אך אני מאד סקפטי בעניין.
הייתי יכול להתקין לבד את המדיח, אך חושש בביטול של האחריות (של אמפא).
אין צורך לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי ולבני משפחתי עקב שרות הלקוי של חברת אמפא. מספר ימי עבודה המבוזבזים שלי עד היום: כ 1.5 ימי עבודה(3X0.5). אני שומר לעצמי את הזכות להגיש תביעה בנדון. אבקש את טיפולכם המהיר בנושא.
התקנת סוף סוף של המדיח ופיצוי על עוגמת הנפש וביזבוז זמן שלי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה