|
|
|
|
|
|
שרות גרוע של החברה!!חוסר אנושיות ואכפתיות מבני אדם........... |
נושא התלונה: |
לוגסי אילנית |
שם/כינוי: |
יום ראשון 02 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל צלצלנו להזמין טכנאי.כמובן שלוקח הרבה הרבה זמן עד שעונים שם בטלפון.לאחר שתארנו את הבקשה קבעו לנו ביקור טכנאי לעוד שבוע(9/11).מכונת כביסה מקולקלת ואנו משפחה בת 8 נפשות.בלית ברירה הסכמנו.בתאריך שנקבע אכן הגיע הטכנאי ואמר שחסר לו חלק(?איך דבר כזה קורה לאחר שידעו מה הבעיה?!)הוא כמובן הלך ואמר שיבוא במשך השבוע.הוא לא בא וביום 16/11 התקשרנו שוב לחברה ואמרו שהטכנאי לא יוכל לבוא שנחכה עוד שבוע.נזכיר שוב את הבעיה?!בלית ברירה חיכינו וביום 23/11 בשעה 9 בבוקר טלפנו שוב לחברה ואמרו שהטכנאי יגיע בין 10 בבוקר ל-12 בצהרים.בשעה 10 בבוקר טלפנו אלינו ואמרו שהטכנאי לא יכול להגיע היום.כמובן שכעסנו ודרשנו לקבל שרות הוגן(שילמנו דמי שרות מלאים)האם בקשתנו מוגזמת?לא יתכן להשאיר משפחה בת 8 נפשות כמעט חודש ללא מכונת כביסה,זה לא אנושי!!!
הבטיחו שיבואו מחר.ואנו נאלצים להמתין......בתקווה לתיקון המיוחל.
|
בזבוז זמן=בזבוז כסף |
סוג הנזק : |
תיקון דחוף!!!! עצתי לכם-לשנות את המדיניות הזו של שרות גרוע כדי למנוע מאנשים לשלם לכם דמי שרות.לא חסרות חברות.... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|