פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע של החברה!!חוסר אנושיות ואכפתיות מבני אדם........... נושא התלונה:
לוגסי אילנית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל צלצלנו להזמין טכנאי.כמובן שלוקח הרבה הרבה זמן עד שעונים שם בטלפון.לאחר שתארנו את הבקשה קבעו לנו ביקור טכנאי לעוד שבוע(9/11).מכונת כביסה מקולקלת ואנו משפחה בת 8 נפשות.בלית ברירה הסכמנו.בתאריך שנקבע אכן הגיע הטכנאי ואמר שחסר לו חלק(?איך דבר כזה קורה לאחר שידעו מה הבעיה?!)הוא כמובן הלך ואמר שיבוא במשך השבוע.הוא לא בא וביום 16/11 התקשרנו שוב לחברה ואמרו שהטכנאי לא יוכל לבוא שנחכה עוד שבוע.נזכיר שוב את הבעיה?!בלית ברירה חיכינו וביום 23/11 בשעה 9 בבוקר טלפנו שוב לחברה ואמרו שהטכנאי יגיע בין 10 בבוקר ל-12 בצהרים.בשעה 10 בבוקר טלפנו אלינו ואמרו שהטכנאי לא יכול להגיע היום.כמובן שכעסנו ודרשנו לקבל שרות הוגן(שילמנו דמי שרות מלאים)האם בקשתנו מוגזמת?לא יתכן להשאיר משפחה בת 8 נפשות כמעט חודש ללא מכונת כביסה,זה לא אנושי!!!
הבטיחו שיבואו מחר.ואנו נאלצים להמתין......בתקווה לתיקון המיוחל.
בזבוז זמן=בזבוז כסף סוג הנזק :
תיקון דחוף!!!! עצתי לכם-לשנות את המדיניות הזו של שרות גרוע כדי למנוע מאנשים לשלם לכם דמי שרות.לא חסרות חברות.... פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה