פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
ויניק אירנה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו מקרר אמקור.הובטח לנו שירות והדרכה.קבעו לנו טכנאי שבוע לאחר קבלת המקרר.חיקינו לו כל היום אך השאירו לנו הודעה טלפונית "שאנחנו לא היינו בבית! וטכנאי השאיר פתק בדלת. כמובן לא היה שום פתק.במוקד שירות הובטח לחזור עם תשובה למועד ביקור חדש. זה לא קרה.כעבור יומיים התקשרנו שוב, פקידה שמה על ממתינה ושיחה התנתקה. לחייג שוב במשך חצי שעה לא היה אומץ והפקידה כמובן לא צילצלה בחזרה.אחרי שבכל זאת הגענו למוקד נקבע יום, אך בבוקר קיבלנו טלפון שטכנאי חולה ואין טכנאי אחר.ממש חבל שלמוצרים כחול-לבן יש שירות גרוע כל כך וברור לי למה קונים מוצרים אחרים

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה