פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון טלוויזיה באחריות-שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי טלוויזית LCD של חברת A.E.G אותה רכשתי במרץ 2007 והיא נהנית מאחריות מקיפה של 36 חודשים באתר הלקוח , לפני כחודש הטלוויזיה חדלה לעבוד.
בפנייתי הראשונה לחברה נאמר לי שלפי הנתונים שיש להם לטלוויזיה שברשותי יש שנת אחריות אחת בלבד, שוחחתי עם שירות הלקוחות מספר רב של פעמים ושלחתי להם בפקס את התעודה המקורית בצרוף חשבונית הקנייה. המהלך הזה בפני עצמו היה מייגע וארוך נתקלתי בתגובות שונות ומשונות מצד נציגי שירות הלקוחות כגון: "אז מה אם זה כתוב בתעודת האחריות" "אין דבר כזה שירות באתר הלקוח אתה צריך להגיע אלינו" "שבועיים זה פרק זמן סביר לעדכון תקופת האחריות" ועוד פניני חכמה.
לבסוף, נשלחה "משימת עבודה" מתדיראן אמפא לחברת א.מ אלקטרוניקס בירושלים(ששייכת בכלל לניופאן...ואני כלקוח הייתי צריך לתאם את כל החיבור בין החברות) המספקת את שירות התיקונים של הטלוויזיות לתדיראן. באמצע אוקטובר הגיע לביתי טכנאי שדרש ממני תשלום של 230 שקלים עבור ביקורו ובנוסף את עלות התיקו וזאת מכיוון שתדיראן שלחה משימת עבודה שאינה כוללת אחריות אלא שירות בתשלום. כמובן שלא הסכמתי לכך, הטכנאי שהיה בביתי (אורן מא.מ.אלקטרוניקס) יצר קשר עם תדיראן וניסה לסדר את אי ההבנה בכך שאישר בפניהם כי הוא תעודת האחריות המקורית נמצאת בידיו והיא בתוקף לשנה וחצי נוספות אך ללא הועיל. הטכנאי עזב את ביתי ללא המכשיר.
הרוטינה התחילה בשנית, לבסוף (אחרי שיחות רבות עם נציגים שונים...) שוחחתי עם ליאת ממחלקת ביטוחים באמפא והיא הצליחה לסדר את הבלגן במחשב החברה ונשלחה בקשה נוספת לחברת א.מ.אלקטרוניקס הפעם תיקון במסגרת אחריות.
בתאריך ה-2.11 הגיע לביתי אותו הטכנאי ולקח את הטלוויזיה לתיקון במעבדה במסגרת האחריות וללא תשלום. אולם בכך לא תם הסיפור, ביום שני 3.11 אותרה התקלה במעבדת א.מ.אלקטרוניקס-כרטיס שרוף. למעבדה אין את החלק הנדרש ולכן היא פנתה לתדיראן-אמפא שתספק את החלק (לדברי יוסי מנהל המעבדה התיקון אמור לקחת 10 דקות אבל אין את החלק...), תדיראן מצידה לא ממש עושה דבר בעניין והטלוויזיה מונחת במעבדה כבר כמעט שבועיים ללא טיפול!!! טלוויזיה חלופית לא סופקה לי למרות שאחרי 7 ימי עבודה אני אמור לקבל מכיוון שאני לא שייך ישירות למעבדה ותדיראן לא משתפת פעולה. אני שוחחתי עם תדיראן עשרות פעמים, הובטח לי שמנהל יחזור אלי וזה מעולם לא קרה, איציק מנהל המעבדה בתדיראן מתעלם מפניותיי מעודי לא נתקלתי בשירות שכזה אני פשוט אובד עצות ומתוסכל. כבר למעלה מחודש שהטלוויזיה שלי אינה תקינה ואין אור בקצה המנהרה למרות שאני אמור ליהנות מאחריות מלאה של חברה שחרטה על דגלה את אמנת השירות ומתהדרת בכך שנבחרה כנותנת השירות הטובה ביותר, אני פשוט לא יכול לתאר במילים את התסכול שלי מהטיפול בבעיה, אני ממש מרגיש כבן ערובה בידיה. היום יום שני 24.11.2008, כחודשיים שהטלוויזיה שלי אינה תקינה מתוכם 23 יום שהיא בתיקון!!! לאחר עשרות פניות לשירות הלקוחות עדיין לא חזר אלי מנהל שירות או מנהל מעבדה והחברה פשוט מתעלמת לחלוטין מפניותיי!!!
החלטתי לנקוט בהלכים משפטיים כנגד החברה ומכתב זה הינו הסנונית הראשונה ואני מתכוון לפנות לכל גורם שמוכן לשמוע (המועצה לצרכנות וכו') כדי שהמקרה יפורסם והקונים העתידיים ידעו להיזהר מאוזלת היד, הזלזול בלקוח וחוסר המקצועיות של תדיראן-אמפא.

כלל הנזקים המפורטים במכתבי סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה