פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בידי תעודת אחריות של אמפא מוצרי צריכה על מכונת כביסה "ספקטרה" שרכשתי, בתוקף עד לתאריך 30/7/09.
בכל שנה אני מחדשת את האחריות על המכונה על ידי תשלום תעודת האחריות שנשלחת אליי לפני תום תקופת האחריות.
בתאריך 9/11/08 התקשרנו לראשונה לחברת אמפא לצורך הזמנת טכנאי היות והמכונה התקלקלה והנציגה טענה שאין טכנאי בימים הקרובים, אלא רק בעוד שבוע.
השעות שבהם יכול להגיע טכנאי הן 12:00-16:00 ולכן נאלצתי להפסיד יום עבודה כדי לחכות לטכנאי בביתי.
בתאריך 16/11/08, הגיע טכנאי לביתי ובדק את המכונה.
הטכנאי אמר שצריך להחליף במכונה מיסבים, תוף ומכסה דוד אחורי ושאין באפשרותו לתקן כי אין כרגע במלאי את החלקים ואינו יודע מתי יהיו.
שאלתי אותו לגבי מכונה חלופית והוא אמר שעליי להתקשר לשירות הלקוחות בטלפון – 2992* ולשאול אותם מה ניתן לעשות.
במשך שבוע ניסיתי להשיגם בטלפון ובכל פעם שהתקשרתי, לאחר המתנה ארוכה ענתה נציגה שביקשה ממני להמתין ולאחר המתנה של כחצי שעה, ניתקה את השיחה. (שמות הנציגות: לירון, אילנה, מור, ספיר, אביבה, שירן).
ביום שישי האחרון, בתאריך 21/11/08, התקשרתי למרכז השירות והובטח לי כי בתאריך 27/11/08 יגיע טכנאי לתקן את המכונה.
היום,26/11/08, יום לפני שאמור להגיע טכנאי, בשעה 15:40 התקשרה אליי נציגה ממרכז החלפים ואמרה שמחר לא יוכל להגיע טכנאי מכיוון שעדיין אין את החלקים במלאי.
יש לציין כי משפחתי מונה 7 נפשות, מתוכם חייל שחוזר פעם בשבועיים הביתה וצריך לקחת איתו בגדים נקיים לצבא.
אינני יודעת כיצד לפתור את הבעיה, היות וחברת אמפא מתנערת מאחריות ולא מוכנה לבוא לקראתי במכונת כביסה חלופית עד שיהיו החלקים במלאי, ואין ביכולתי להיות ללא מכונת כביסה בבית.
יש לציין כי מאותו היום שבו התקלקלה המכונה, עברו כמעט 3 שבועות.
כספי, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
תיקון מיידי או מתן מכונה חלופית ופיצוי הולם על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה