פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לתיקון מייבש 3 חודשים ואי הגעת טכנאי אחרי שניקבע לתקן נושא התלונה:
זמיר ורדה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי שירות אחריות בתידראן אמפא למייבש שלי עד שנת 2010.
לפני 3 חודשים התקלקל מייבש הכביסה שלי מדגם קריסטל 222C וכשהגיע איש שירות אמר שצריך רצועה ואקולונים אך מאחר ואין לו - שאקבע מועד אחר .
כך עשיתי כבר למחרת ונאמר לי שיגיע איש תיקונים עם החלקים כשבוע לאחר מכן. יום לפני שהיה אמור להגיע צילצלו ואמרו שאיש השירות לא יגיע כי אין את החלקים. כשיהיו יצרו קשר. המשכתי לבדוק כל שבוע מה קורה אך בכל פעם נאמר שעוד אין את החלק. לפני כחודש וחצי היגשתי בקשה למייבש חלופי (כי אין את החלק ולא ידוע מתי יהיה) ואמרו שיחזרו אלי עוד באותו יום. זה כמובן לא קרה. בינתיים עברו 3 חודשים ועדיין אין את החלק. לפני כשבועיים הודיעו לי שיש את החלק וקבעו לי איש שירות ל27/11/2008 בין 12 ל- 14. יצאתי מעבודתי לפני הזמן ואף לקחתי בייבי סיטר לילדי שיהיה מי שיוציא אותם מבית הספר והמתנתי. עד השעה 14:30 איש לא הגיע. כשצילצלתי לבדוק מה קורה אמרו לי שבטעות הטכנאי הלך ללקוח אחר ויגיע אלי במהרה. שאמשיך לחכות.
לאחר כשעה צילצו שוב ואמרו שזאת היתה טעות ובכלל אין עדיין את החלק וסתם חיכיתי בבית.
הם כמובן לא יודעים מתי יהיה את החלק. אני כבר לא יודעת מה עוד אני יוכלה לעשות. הטירטור האחרון כבר היה מוגזם זאת פשוט התעלללות.
עוגמת נפש, התעללות נפשית, ביזבוז זמן וטירטור סוג הנזק :
מייבש כביסה חלופי ופיצוי כספי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה