|
|
|
|
|
|
שרות גרוע וזילזול בלקוחות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי לקבלת שרות למכונת כביסה שהתקלקה נקבע לי ביקור ב-22.10 לא בוצע תיקון נאמר שצריך להביא חלפים ושוב תור לעוד שבועיים ולאחר מכן המכונה עדיין לא תקינה שוב תור לעוד שבועיים ללא הודעה הטכנאי לא הגיע בתקליט התברר ששביתה
התור ליום 3.12 כמעט חדשיים.... וכל הזמן הזה כל שיחת טלפון המתנה של לפחות 20 דקות ללא אפשרות לדבר עם אחראי או מנהל זילזול וחוסר מקצועיות
|
שרות מהיר יעיל וגם מקצועי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|