פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר לאחר תשלום וזלזול בתלונה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הזמנתי שרות בשל תקלה בתנור אפיה פקידה בשם עדינה טענה שיתכן והתקלה יכולה להיות עקב מחסור בשקע הגנה במחשב שלה מופיע שאינו ברשותי רכשנו דרכה 2 שקעים בעלות של238 לכל אחד תוך הבטחה לביאת טכנאי ב10.11 בתאריך הנ"ל לא הגיע לאחר דו שיח טלפוני נקבע תאריך חדש 20.11 באותו יום הגיע טכנאי אך ללא השקעים לשאלותינו בטל נענינו שאזל במלאי ביקשנו לבטל את העסקה ןלהזדכות על התשלום ענתה בחורה בשם יעל שזה מבוטל . וזאת לאחר שיחות עם כמה מוקדניות.

לאחר כמה שעות התקשרה אחת בשם עדינה ושאלה מה קורה הסברנו את מה שקרה וביטלנו אצל יעל פה הנקודה המענינת אומרת עדינה שהיא זה יעל ויש לה שני שמות הבטיחן שנזדכה תוך שבוע אך אנו לא זוכנו
הזמנו טכנאי פרטי למחרת הגיע בדק והתברר שיש בקיר אצלנו השקעים שהזמנו
אודה באם תעזרו בקבלת התשלום חזרה


עגמת נפש סוג הנזק :
החזרים פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה