פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר אמקור בתאריך 26/09/08. את המוצר קיבלתי בתוך שבוע. בזמן ניקיון המקרר לאחר קבלתו התגלו שריטות בדלת המקרר ובידית המקפיא. מאז עברו למעלה מחודשיים, נשלחו אליי 2 טכנאים שקבעו כי אכן יש להחליף את הדלת. ועדיין שירות חלפים והמחסן לא טורחים לחזור ולקבוע תאריך להחלפה. אין אפשרות להגיע אליהם טלפונית רק דרך שירות הלקוחות.
אין מוקדן שלא דיברתי איתו. שירות המוקדנים אדיב אך כנראה שמאחורי שירות הלקוחות הזה אין שום דבר.......

עלבון, בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
החלפת דלת מקרר וידית מקפיא או פיצוי כספי. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה