פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות שלא מגיע, תיקון שלא בוצע, (החלפת מנוע) וטרטור אין סופי-אנחנו מ י ו א ש י ם נושא התלונה:
אברמסון רויטל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים- לאחר תיקון (כביכול- יורחב להלן) של מכונה מסוג קריסטל- בשכנוע של האיש הטכני-שילמנו עבור ביטוח 4 שנים לחב' אמפא (1284 שח). (אנו תוהים אם חוקית לא חלה עליו חובה לידע אותנו שהחברה לפני פירוק|!!)
לא עבר שבוע- אותה תקלה שוב (מכונה שמפסיקה באמצע ולא סוחטת)- שוב הגיע טכנאי (כל פעם יש לחכות כ-10-20 דק' בקו *2992) שוב תיקן.
אחרי יומיים-שוב אותה תקלה. (יצויין שהמכונה כמעט חדשה ומופעלת כ- 4 מכונות בשבוע). וכך התחילה הסאגה. הטכנאי שהגיע בפעם השישית- מסר לנו- בעיה במנוע. אין בעיה- יש לכם ביטוח שמכסה חלקים מקוריים- נקבע תור ויגיע עוד שבוע מנוע (זה היה לפני כ-3 שבועות).
יש להבין- כל תיקון שבוצע וכל פעם שקבעו טכנאי- אני מחכה בבית ומפסידה עבודה!!
ואז ההפתעה האמיתית. פעמיים קבעו- פעמיים לא הגיעו (שביתה/ עיצומים/ פירוק) לא טרחו אפילו להודיע! כשהתקשרתי להגיד שאני מחכה- קיבלתי מענה מוקלט: "לקוחות נכבדים-לצערינו לא נוכל לענות לפניתכם". מפרסום בעיתונים- הבנו שהחברה בפשיטת רגל!
וכך אני עדין כל יום מנסה לתפוס כל מספר באמפא- ללא הועיל..........
מה עושים אם שילמנו אחריות שנתית- ואין מי שבאמפא יכול לתת שירות- מעבר לכך- אני עם מכונה כמעט חדשה (בת 3) שלא מתפקדת- אני אמורה ללדת בחודש הבא-ופשוט אובדת עצות!!!
אנחנו כ"כ מקווים שתסייעו לנו- אני כ"כ מפחדת-חורף בפתח עם תינוק שאמור להיוולד בינואר- מה נעשה?
בתודה מראש- רויטל ודן אברמסון.
כספי סוג הנזק :
תיקון+פיצוי על זמן- עוגמת נפש-המתנות אין סופיות+שליחת כביסה לניקוי מחוץ לבית (שמרנו קבלות).. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה