פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה כפולה עבור שירות ואי מתן עזרה בפניה טלפונית נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
1121/2 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 03/10/08 התקשרתי לשירות לקוחות עקב תקלה במקרר, הטלפנית הייתה אדיבה ודאגה לי לשירות במיידית . ביקשתי לשלם בכרטיס אשראי דרכה לאחר ניסיון להעביר את פרטי כרטיס האשראי אמרה לי שאין היא מצליחה לקבל אישור על העיסקה וביקשה שאשלם לטכנאי וכך היה. הטכנאי אכן תיקן את המקרר ושילמתי לו בצ'ק. כשהגיע החיוב מחברת האשראי ראיתי שבסופו של דבר כן אושרה הגביה בכרטיס האשראי כך שיצא ששילמתי פעמיים. התקשרתי לשירות לקוחות של אמפא כי לתקן את החיוב הכפול ולבקש שיחזירו לי את הגבייה בכרטיס האשראי ושם כמובן שההתנהלות הייתה אחרת . טירטרו אותי מאיש שירות אחד לאחר במשך זמן רב בסופו של דבר ניתבקשתי לשלוח פקס למישהיא בשם שלומית. שלחתי את הפקס כולל צילומים של הקבלה שקיבלתי מהטכנאי ודף חיוב של חברת האשראי שבו מצויין שחוייבתי באמפא ומאז נעלמו עיקבותיכם. אבקש לבדוק נושא זה ולהחזיר לי את 230 ש"ח שנתקבלו בטעות על ידכם.
תודה מראש מישל יעלה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל בחזרה את 230 ש"ח שניגבו בטעות וכמו כן התנצלות תתקבל בברכה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה