פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תדיראן אמפא-חברה שפשטה את הרגל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שילמתי עבור ביטוח ואחריות ל5 שנים, עבור מזגן מיני מרכזי (נשארו עוד שנתיים)
כמו כן השנה עשיתי ביטוח למקרר תדיראן ל5 שנים הבאות. עד שנת 2013.
החברה התפרקה. כרגע התקלקל לי המזגן בבית והפסיק לעבוד וזאת בימים קרים אלה. נתקעתי עם מזגן עם אחריות בתוקף אך ללא שירות. וזאת כשיש לי 2 ילדים קטנים בבית, חורף וקר, אין אפשרות לחמם את הבית ואין שירות עבור המזגן למרות שיש ביטוח ואחריות ושילמתי על כך. לדברי החברה שרכשה אותם (קריסטל) הם לא מטפלים במזגנים. אז מי כן מטפל??? שילמתי אלפי שקלים עבור אחריות וביטוח. לדבריהם אם ארצה שירות עבור המקרר, אצטרך לשלם השתתפות עצמית. זה מרגיז משום ששילמתי אלפי שקלים עבור הביטוח ואני צריכה לשלם עוד בנוסף.
ובחברת "תדיראן" עושים לי טובה שאם אני רוצה טכנאי למזגן, אני צריכה לשלם כסף.

כספי סוג הנזק :
לדאוג שמישהו יישא באחריות ויתן שירות עבור המוצרים ששולם עליהם ביטוח. ללא הוספת תשלום פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה