פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אלי אלי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/7/07 רכשתי דרך האתר של אולסייל מכונת כביסה AEG.לאחר כ3 חודשים הברז המגנטי לא נסגר והמכונה היתה מתמלאת במים.הזמנתי שירות וביקשתי להחליף את המכונה אך שלחו לי טכנאי והוא טען שאין לו את החלק הפגום במלאי ושאני צריך לחכות עד שזה יגיע.לאחר 3 שבועות הגיע טכנאי והחליף את הברז.
לאחר כחודשים המקרה חזר חלילה ועוד פעם אותו הסיפור.וכל זה חוזר כ7 פעמים עד עכשיו. דרשתי להחליף את המוצר אך נענתי בשלילה כי המכונה כבר יותר משנה ברשותי.
ב6/1/09 היה אמור להגיע טכנאי לתקן שוב את אותה התקלהאך הוא לא הגיע.התקשרתי לשרות ואמרו לי שאין את החלק (הברז המגנטי) ואני עדיין בלי מכונת כביסה עובדת.אני כועס מאד שלא חוזרים עם תשובה ללקוח.וגם יש להם תירוצים כל הזמן. פשוט השרות של קריסטל לא טוב מחפיר ומגעיל.נותנות השרות לא עדיבות ואין להם טכנאי לזמן קרוב תמיד צריך לחכות בין 4 ימים לשבועיים.וזה לוקה בחסר.

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה