פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יש לי ביטוח ואין למי לפנות נושא התלונה:
אבוטבול רחל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עשינו ביטוח למקרר דרך חברת תדיראן אמפה ל5 שנים בסך1560 המקרר היתקלקל היתקשרתי הליהם ולא היה אם מי לד בר או למי לפנות ביטוח בלי ביטוח לאחר כמה ימים שניסתי בכול דרך להשיג שירות למקרר ולא היה לי שום תיקשורת אם אף גורם מהביטוחשלמתי פרטי לתכנאי לא מבינה מי יפצה אותי לכך תאריך הביטוח שרכשנו 19/6/05 מחסן:927 ביטוח יו לקוח 2114002 כרטיס2114002 סוכןסיון קופרמן
כספי סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה