פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויים בשירות עבור מקרר "אמנה" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותנו מקרר מתוצרת "אמנה" דגם W.B.S עם קיוסק אותו רכשנו בנובמבר 2004. לצערנו, במהלך השנים המעטות שהמקרר ברשותנו התגלתה בעיית חלודה בדלת המקרר.
בתחילת חודש יולי 2008 הזמנו שירות מחברתכם, ואכן ב 16/07 הגיע טכנאי (מחיר ביקור: 215 ₪), הציע את החלפת הדלת (במחיר גבוה של 1300 ₪) או לחילופין תיקון במחיר של 500 ₪.
בחרנו באופציית התיקון. יותר מחודש המתנו עד לביצוע התיקון (הטכנאי הגיע ב 19/08, מחיר התיקון : 585 ₪).
מאז ביקור הטכנאי אובחנה תקלה נוספת בקיוסק (להערכתנו נגרמה כתוצאה מהתיקון).
פנינו מייד למחרת לשירות, והתקבלה תשובה שפנייתנו מועברת לגורם מוסמך ושיעדכנו אותנו טלפונית.
חיכינו מספר ימים אך לא נתקבלה כל תגובה מצידכם.
התקשרנו פעם נוספת בסוף אוגוסט, וקיבלנו שוב תשובה שיחזרו אלינו.
אנו נמצאים כיום בתחילת פברואר, כמעט ששה חודשים לאחר ביקורו הראשון של הטכנאי, ובמשך כל התקופה ועד היום עדיין לא ניתן להשתמש בקיוסק.
אנו מאוכזבים מאד מרמת השירות לה זכינו. אנו מרגישים שלא קיבלנו את הערך המינימלי עבור הכספים ששילמנו. זאת בנוסף לעוגמת הנפש שנגרמה עקב שיחות טלפון חוזרות ונשנות אל מול נציגות שירות מתחלפות ואקראיות.

אנו חוזרים ופונים אליכם להתעשת ולפתור את הבעיה בהקדם האפשרי.



עגמת נפש וקיוסק לא תקין סוג הנזק :
טיפול מיידי בליקוי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה