|
|
|
|
|
|
זלזול וחוסר ידע לתקן |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכונת הכביסה שבאחריות(קריסטל) התקלקלה. נמסר כי אמפא פשטו את הרגל ולא העבירו כספים לכן יש לשלם עבור ביקור טכנאי למרות האחריות. הטכנאי הגיע כעבור יומיים אך לא היו לו החלקים הנדרשים. ביום הביקור נמסר לחכות בין 8-10 אחר כך נמסר לחכות בין 8-12 ובאותו יום התקשר הטכנאי כי יגיע בין 12-4 נאלצתי להפסיד יום עבודה . הטכנאי הגיע בשעה אחרי שעות העבודה שלי. כאשר הגיע (הטכנאי הביא רק חלק אחד בתקווה שהמכונה תעבוד. המכונה לא עובדת. אנו משפחה עם חייל ועלינו למסור כביסה בתשלום כי שולחים אנשים שמנסים לחסוך וגם זאת אחרי ששבוע כבר אנו בלי מכונה. אין רגישות ואין התייחסות מקצועית
|
הוצאה כספית |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|